فهرست کلینیک‌ها و درمانگاه‌های‌ تنفسی ارائه خدمات تخصصی به بیماران کرونا در شهر اصفهان

دانشگاه علوم پزشکی اصفهان فهرست ۲۲ کلینیک‌ و درمانگاه ارائه دهنده خدمات تخصصی به بیماران کرونا در شهر اصفهان را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، با توجه به بحران ناشی از شیوع کووید ۱۹، فهرست ۲۲ کلینیک و درمانگاه تنفسی ارائه دهنده خدمات تخصصی بیماری کرونا در شهرستان اصفهان شامل موارد زیر است:

۱- در بیمارستان‌های الزهرا (س)، عیسی بن مریم (ع)، شریعتی، صدوقی، خورشید، سینا، سعدی، عسگریه و میلاد، درمانگاه‌های تنفسی جهت مراجعین فعال است که متخصص داخلی یا عفونی به صورت ۱۶ ساعته و پزشک عمومی و پرستار در تمام ساعات شبانه روز در آن حضور دارند.

۲- در درمانگاه‌های شبانه‌روزی امام رضا (ع)، شهدا، فرهنگیان، پاسارگاد، جی، ابوالفضل (ع)، جوادالائمه (ع) و فاطمیه علاوه بر خدمات معمول و همیشگی از جمله خدمات نیز علاوه بر پزشک عمومی و پرستار در تمام ساعات شبانه‌روز، دارای متخصص داخلی یا عفونی یا اطفال در ساعات صبح و عصر (مطابق برنامه اعلامی هر درمانگاه) حضور دارند و خدمات تخصصی نیز ارائه می‌کنند.

۳- مراکز خدمات جامع سلامت شهری شهید اول، خوراسگان یک (بنکدار)، گلستان، مهربد و دستگرد (قائمیه) به صورت ۱۶ ساعته در حال ارائه خدمات به بیماران مشکوک به کووید ۱۹ هستند. در این مراکز انجام تست PCR برای افراد بالای ۶۰ سال، زنان باردار و افراد دارای بیماری زمینه‌ای و یا نقص ایمنی رایگان انجام می‌گردد.

آدرس و شماره تماس کلیه مراکز یادشده در جداول زیر آمده است:

کد خبر 452504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.