شهرداری قزوین میزبان تجلیل از حافظان قرآن

معاون شهردار قزوین از برگزاری بیست و دومین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین به صورت مجازی، همزمان با میلاد نبی مکرم اسلام و امام صادق (ع) و آغاز هفته وحدت خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی ضمن تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) و هفته وحدت در خصوص برگزاری طرح داوری به صورت مجازی، اظهار کرد: بیست و دومین مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم شهر قزوین در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآن کریم، توسعه و گسترش فعالیت‌های قرآنی، ترویج و تبلیغ فرهنگ قرآنی، نهادینه کردن آموزه‌های قرآنی و ایجاد انگیزه در بین کودکان و نوجوانان جهت حفظ کلام الله مجید برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: این مرحله داوری طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم همزمان با آغاز هفته وحدت از هشتم آبان ۱۳۹۹ آغاز و به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد داشت.

معاون شهردار قزوین خاطرنشان کرد: در این دوره از طرح تجلیل از حافظان قرآن کریم تعداد ۷۱۵ نفر حافظ در قالب هزار و ۴۳۰ جز داوری خواهند شد.

درافشانی گفت: با توجه به همه گیری بیماری کووید ۱۹ و به جهت رعایت اصول فاصله‌گذاری اجتماعی و دستورالعمل‌های بهداشتی برای نخستین بار این آزمون به صورت مجازی و برقراری تماس تصویری همزمان با حضور حافظان قرآن و سه نفر از داوران رشته‌های حفظ، تجوید و صوت و لحن برگزار می‌شود.

کد خبر 452375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.