اسیدپاشی روی زن موقت در صدرای شیراز

اسید پاشی روی زن موقت در صدرای شیراز، انهدام باند قاچاق در زاهدان، دستگیری سارقی که مردم را مسموم می‌کرد، قتل‌عام خانوادگی در ویلای لنگرود، دستگیری سارقان طلا فروشی در تبریز و زنده شدن زن جوان کاشانی بعد از ۴۰ دقیقه مردن را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فردی به سمت همسر موقت ۴۹ ساله خود و فرزند وی در شهر جدید صدرا اسید پاشید.

کاووس محمدی افزود: وقتی موضوع اسیدپاشی در شهر جدید صدرا به پلیس ۱۱۰ گزارش شد، مأموران پلیس به محل وقوع این حادثه واقع در شهرک رضوان صدرا اعزام شدند، پلیس در بررسی اولیه مطلع شد که فردی حدود ۵۰ ساله به منزل همسر موقت خود مراجعه کرده و به دلیل اختلافات خانوادگی با وی درگیر شده و سپس روی این زن و پسر ۲۰ ساله‌اش اسید پاشیده است.

وی خاطرنشان کرد: در این درگیری به دلیل پاشیدن اسید، متهم نیز مجروح شده است و هر سه نفر به مراکز درمانی اعزام شدند و متهم پس از گذراندن روند درمانی برای طی مراحل قانونی، تحویل دستگاه قضا می‌شود.

انهدام باند قاچاق در زاهدان

رئیس پلیس تهران از انهدام باند بزرگ قاچاق در زاهدان خبر داد. سردار رحیمی در خصوص دستگیری قاچاقچی در زاهدان، اظهار کرد: ظاهرش را که نگاه می‌کردید، انگار یک آدم بدبخت و بیچاره است، اما این متهم با پول‌های به دست آمده خانه می‌خرید یا ماشین وارد می‌کرد و در کار پولشویی هم بود.

وی ادامه داد: این قاچاقچی دستگیر و باند تحت نظارت وی نیز منهدم شد، متهم برای ادامه مراحل قانونی روانه زندان شد.

دستگیری سارقی که مردم را مسموم می‌کرد

یک مقام ارشد انتظامی گفت: از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر وقوع یک فقره سرقت به روش بیهوشی در بیمارستان امام حسین علیه السلام به کلانتری ۱۰۶ نامجو اعلام شد و با حضور مأموران گشت کلانتری مال باخته که یک خانم میانسال بود اظهار کرد در حیاط بیمارستان امام حسین (ع) نشسته بودم که خانمی آبمیوه‌ای را تعارف کرد که پس از نوشیدن آبمیوه بیهوش شدم و پس از هوشیاری متوجه شدم طلاهایم به ارزش تقریبی ۱۰ میلیون تومان سرقت شده است.

وی افزود: با ارجاع پرونده، کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت‌های خاص پایگاه سوم از محل سرقت بازدید و با پایش تحقیقات میدانی کارآگاهان موفق شدند تصویری از چهره سارق به دست بیاورند که با بررسی سوابق و سرنخ پرونده‌های مشابه هویت سارق سمیه ۳۸ ساله شناسایی شد.

این مقام انتظامی گفت: کارآگاهان در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی را در حوالی پل سید خندان شناسایی و با هماهنگی دادیار دادسرای ناحیه ۳۴ تهران موفق شدند وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

وی توضیح داد: با انتقال سمیه به پلیس آگاهی وی معترف شد، پس از آزادی از زندان برای تأمین هزینه‌های زندگی تصمیم به سرقت به همان شیوه سابقم گرفتم و با حضور در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی سوژه‌های خود را از مراجعان به بیمارستان انتخاب و زیر نظر گرفته و با طرح دوستی و جلب اعتماد آنان با تعارف آب میوه آن را مسموم می‌کردم و سپس طلاهای شاکیان را سرقت و از محل متواری می‌شدم.

قتل عام خانوادگی در ویلای لنگرود

مرد جوانی با مراجعه به اداره پلیس عنوان کرد که برادرم و همسر و فرزندش ناپدید شده‌اند. به دنبال اظهارات این مرد مأموران کار تجسس را آغاز کردند و مشخص شد که مرد ناپدید شده مدت‌هاست که با باجناقش نادر اختلاف مالی داشته، از این رو باجناق مرد ناپدید شده بازداشت شد، اما با طرح قصه‌ای ساختگی عنوان کرد، حسن و همسرش بچه‌دار نمی‌شدند و پسری را از پرورشگاه گرفته و بزرگ کردند تا اینکه چند روز قبل پدر و مادر واقعی کودک پیدا شدند و می‌خواستند پسرشان را پس بگیرند.

به همین خاطر باجناقم و همسرش تصمیم گرفتند به زرند فرار کنند تا بهزیستی بچه را از آن‌ها نگیرد، من آن‌ها را به زرند بردم و دیگر از آن‌ها خبری ندارم، پس از طرح ادعا تیمی از مأموران به شهرستان زرند رفتند و معلوم شد که چنین ادعایی صحت ندارد.

به همین خاطر متهم دوباره مورد بازجویی قرار گرفت و در نهایت وقتی متوجه شد که پلیس متوجه ساختگی بودن ادعایش شده، به قتل این خانواده سه نفره اعتراف کرد و گفت، حسن ۳۰۰ میلیون تومان از من طلب داشت و من نمی‌توانستم پولش را برگردانم به همین خاطر نقشه قتل وی را طراحی کردم و در ابتدا به بهانه سفر به شمال آن‌ها را سوار خودرو کردم و بین راه به آن‌ها آبمیوه مسموم دادم و پس از آن‌که بیهوش شدند، آن‌ها را خفه و اجسادشان را در ویلای دوستم در لنگرود دفن کردم.

نادر بیگی، مقام ارشد انتظامی در این زمینه گفت: پس از اعترافات متهم مأموران نیمه شب با متهم به محل دفن اجساد رفتند و صحنه جنایت بازسازی شد. متهم در اظهاراتش مدعی بود که به دنبال بدهی که به باجناقش داشت تحت فشار همسرش قرار داشته تا اینکه این فکر به ذهنش رسیده است.

دستگیری سارقان طلا فروشی در تبریز

رئیس پلیس تبریز اظهار کرد: سه سارق مسلح که در خیابان حجتی تبریز، به یک باب مغازه طلا فروشی دستبرد زدند و صاحب مغازه را زخمی و رهگذری را هم با شلیک گلوله با تفنگ شکاری به قتل رسانده و متواری شده بودند، با تلاش مأموران پلیس دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این سارقان مسلح که یک زن و دو مرد بودند ظهر با ورود به طلا فروشی در خیابان حجتی تبریز طلاهای موجود در مغازه طلا فروشی را داخل یک چمدان ریخته و با مصدوم کردن صاحب طلا فروشی پا به فرار گذاشتند، یکی از سارقان مسلح که در جلوی در مغازه طلا فروشی ایستاده بود برای اینکه مردم مانع سرقت آن‌ها نشوند با اسلحه وینچستر اقدام به تیراندازی می‌کرد که در این تیراندازی یک عابر هدف گلوله قرار گرفت و به کام مرگ فرو رفت.

زن ۲۲ ساله کاشانی بعد از ۴۰ دقیقه مردن زنده شد

رئیس اورژانس کاشان گفت: طی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس کاشان فقدان تنفس و نبض یک خانم ۲۲ ساله اطلاع داده شد و بلافاصله پس از دریافت این گزارش نیروهای عملیاتی پایگاه منطقه دو شهری اورژانس کاشان در محل حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: از آنجا که بیمار فاقد علائم حیاتی بود، بلافاصله احیای قلبی و تنفسی برای وی شروع شده و پس از ۴۰ دقیقه تلاش و انجام عملیات احیا، بیمار به زندگی دوباره بازگشت، مصدوم پس از آن به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شد و در حال حاضر تحت مراقبت‌های ویژه است.

کد خبر 451225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.