بهترین اپلیکیشن‌های آیفون با ویجت‌های کاربردی

اپل در iOS14 ویجت‌های کاربردی را به صفحه هوم خود اضافه کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپل ویجت‌ها، ابتدا در سال ۲۰۱۴ و در iOS8 معرفی شدند، اما دارای محدودیت‌های زیادی بوده و فقط از طریق منوی Today View امکان دسترسی به آن‌ها وجود داشت. اکنون با گذشت چند هفته از عرضه iOS14 تعداد زیادی ویجت کاربردی و هوشمند در اپ استور قرار گرفته است. در ادامه به بررسی برترین اپلیکیشن‌های آیفون با ویجت‌های کاربردی می‌پردازیم:

APOLLO FOR REDDIT

Apollo به عنوان یک اپلیکیشن سوم شخص محبوب در اپ استور شناخته شده است که از قابلیت جدید iOS بهره می‌برد. این نرم افزار ۱۰ ویجت در اختیار افراد قرار داده است که شامل ویجت پست، ویجت تصویر زمینه، افزودن مبانبرها به subreddit یا پین‌کردن یک جوک در صفحه اصلی می‌شود.

WEATHER LINE

اپلیکیشن پیش فرض آب و هوا در آیفون، ویجتی ارائه کرده است که دما را به صورت زنده نمایش می‌دهد. WEATHER LINE با عرضه ویجت‌های پیش بینی ساعتی و روزانه آب و هوا اطلاعاتی مانند زمان طلوع و غروب خورشید، سرعت باد، کیفیت هوا و شاخص فرابنفش را به کاربران نشان می‌دهد.

DAY ONE

DAY ONE از انواع متفاوت ویجت با ابعاد متنوع مانند Today View، Daily Prompt و live streak پشتیبانی می‌کند. یکی از ویژگی‌های قابل توجه ویجت ذکر شده این است که نوشته‌های روزانه سال گذشته را به کاربران نشان می‌دهد.

THINGS3

THINGS3 که طرفداران زیادی در اکوسیستم اپل دارد، اخیراً به همراه ویجت‌های iOS14 به‌روزرسانی شده است. این اپلیکیشن سه ویجت با ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ در اختیار کابران قرار می‌دهد. با استفاده از آن‌ها می‌توان فهرست مورد نظر خود را انتخاب و با استفاده از گزینه + موارد بیشتری را به آن‌ها اضافه کرد.

PDF EXPERT

PDF EXPERT یکی از بهترین اپلیکیشن‌های خواندن و ویرایش PDF در سیستم عامل iOS است. کاربران می‌توانند به منظور دسترسی سریع‌تر به فایل‌های صوتی، یک ویجت موسیقی ایجاد کرده، از ویجت Favorites برای باز کردن پوشه‌ها و از ویجت RECENTS برای باز کردن سریع فایل‌های اخیر استفاده کند.

SPARK MAIL

یکی از بهترین اپلیکیشن‌های ایمیل سوم شخص برای آیفون، SPARK MAIL است. با به‌روز شدن این برنامه، ویجت‌های ایمیل و تقویم به آن اضافه شده است. کاربران می‌توانند فهرستی از ایمیل‌های خوانده نشده، ایمیل‌های دریافتی، دکمه‌های عملکردی مانند جستجو، تقویم و ایجاد ایمیل را در ویجت این برنامه مشاهده کنند.

GOOGLE APP

کاربران می‌توانند با استفاده از برنامه GOOGLE APP از ویجت جستجوی گوگل، Google Lens، Voice Search و حالت Incognito بهره ببرند. این برنامه نسبت به همتای اندرویدی خود بسیار جالب‌تر و کاربردی‌تر طراحی شده است.

DOCUMENTS

DOCUMENTS یک برنامه مدیریت فایل حرفه‌ای برای گوشی آیفون است. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان انواع مختلف فایل‌های موجود روی آیفون را مدیریت کرد. کاربران می‌توانند ویجت‌های پخش موسیقی آفلاین، فایل‌های اخیر، فایل‌های محبوب و حتی ویجت‌های دکمه‌های عملکردی موسیقی، مرورگر و میان‌برهای VPN را در صفحه هوم قرار دهند.

SOOR MUSIC

SOOR یک پخش کننده ممتاز موسیقی برای آیفون در نظر گرفته می‌شود. رابط کاربری این برنامه کاملاً حسی است و از Musixmatch پشتیبانی می‌کند. با به‌روزرسانی iOS14، کاربران می‌توانند از ویجت‌های برنامه SOOR استفاده کنند و فهرستی از آهنگ‌های در حال پخش وآهنگ‌های بعدی را مشاهده کنند. همچنین می‌توان با استفاده از این اپلیکیشن به پلی لیست‌ها و موسیقی‌های محبوب خود از صفحه هوم دسترسی پیدا کرد.

ONEDRIVE

بسیاری از کاربران درخواست داشتند که مایکروسافت از گالری ONEDRIVE در آیفون پشتیبانی کند، در نهایت شرکت مایکروسافت به خواسته کاربران توجه کرده و چند ویجت تصویر اضافه کرده است. به احتمال بسیار زیاد در آینده ویجت‌های بیشتری در ONEDRIVE در دسترس خواهد بود. در حال حاضر ویجت‌های ONEDRIVE به برنامه TestFlight محدود می‌شود.

اپلیکیشن‌های دیگر

دیگر اپلیکیشن‌های iOS با ویجت‌های کاربردی شامل ELYTRA، LUMY، HABITMINDER، TODOIST، DARK NOSE، UNWIND-MINDFUL BREATHING، WIDGETSMITH، AVIARY، SPEND STACK و WIKIPEDIA می‌شود که امکانات کاربردی متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

ترجمه از: پگاه بهادران باغبادرانی، مترجم ایمنا

کد خبر 450102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.