هتک حیثیت دختر کرمانی توسط خواستگارش

انهدام باند خانوادگی توزیع موادمخدر در اصفهان، تصادف مرگبار تریلی با پراید در قوچان، هتک حیثیت دختر کرمانی توسط خواستگارش، شلیک وحشت آور در برابر بانک سپه آبادان، نجات مادر و نوزاد توسط بالگرد اورژانس در میامی، دستگیری شرور منطقه مشیریه و بازداشت سه تبهکار تهرانی را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان، اظهار کرد: مأموران پلیس تکاوری اصفهان در پی کسب خبری مبنی بر اینکه سوداگران مرگ در حال انتقال محموله‌ای افیونی در یکی از محورهای مواصلاتی منطقه شرق استان اصفهان هستند بلافاصله وارد عمل شدند.

غلامحسین صفری با بیان اینکه مأموران پس از گشت‌زنی در محورهای مواصلاتی شرقی استان اصفهان یک سواری پژو پارس متعلق به قاچاقچیان را در یکی از محورهای فرعی مشاهده و آن را متوقف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو ۳۱۹ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک که زیر صندلی‌ها و در صندوق عقب خودرو جاساز شده بود کشف شد.

وی با اشاره به اینکه یک زوج قاچاقچی در این رابطه دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

تصادف مرگبار تریلی با پراید در قوچان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان قوچان از برخورد یک دستگاه تریلر با یک دستگاه خودرو پراید در محور قوچان به چناران و برجا گذاشتن یک کشته و سه مصدوم خبر داد.

قربانعلی حیدرپور اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع تصادف در محور قوچان به درگز بلافاصله گشت تصادفات پلیس راه به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی و امدادی در محل و در بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی تریلر و یک دستگاه خودرو پراید تصادف کرده‌اند.

این مقام انتظامی گفت: در این حادثه چهار سرنشین خودروی پراید که از اعضای یک خانواده بودند مصدوم شده و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی انتقال یافتند، اما دختر ۱۱ ساله این خانواده با وجود تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

وی خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت اولیه تصادف را بی‌احتیاطی از سوی راننده تریلر به علت بی‌توجهی به جلو اعلام کردند.

هتک حیثیت دختر کرمانی توسط خواستگارش

رئیس پلیس فتا استان کرمان از شناسایی فردی که با انتشار اکاذیب در شبکه‌های اجتماعی اقدام به هتک حیثیت یک دختر کرده بود، خبر داد.

امین یادگارنژاد اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فردی با انتشار شماره تماس و آدرس محل کار وی در کانال‌های تلگرامی به همراه درج مطالب غیراخلاقی سبب آبروریزی وی را فراهم آورده است، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی ادامه داد: با پی‌جویی‌های فنی و پلیسی عامل هتک حیثیت شاکیه در شبکه‌های اجتماعی تلگرام که خواستگار سابق دخترش بود، مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: با تحقیقات شده از متهم مشخص شد خواستگار ناکام پس از شنیدن پاسخ منفی به قصد انتقام گرفتن اقدام به هتک حیثیت وی در شبکه‌های اجتماعی کرده است و بر اساس قانون جرایم رایانه‌ای هر کس به وسیله سامانه‌های رایانه‌ای و فضای مجازی موجبات هتک حیثیت شهروندان را فراهم نماید به حبس و جزای نقدی محکوم می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به قابلیت‌های فضای مجازی و انتشار سریع اطلاعات در این فضا کاربران از ارائه اطلاعات شخصی مانند عکس، فیلم و آدرس محل سکونت و کار به افراد ناشناس خودداری کرده و از اعتماد بی‌جا به کاربران در فضای مجازی پرهیز کنند، همچنین در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه در فضای مجازی یا پیام‌رسان‌های موبایلی مراتب را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش گزارش مردمی اطلاع رسانی کنند.

شلیک وحشت‌آور در برابر بانک سپه آبادان

در پی وقوع یک فقره درگیری و اقدام به تیراندازی مقابل بانک سپه آبادان توسط شرور سابقه دار موضوع جهت دستگیری متهم در دستور کار پلیس آبادان قرار گرفت که در این راستا مأموران پلیس کلانتری ۱۳ قدس محل اختفا عامل این تیراندازی را شناسایی کرده و ضمن هماهنگی قضائی این فرد هنجارشکن را دستگیر کردند و سلاحی که متهم در درگیری خود از آن استفاده کرده بود، کشف شد. متهم در بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده روانه زندان شد.

نجات مادر و نوزاد توسط بالگرد اورژانس

معاون اورژانس شاهرود گفت: در پی تماس اورژانسی مبنی بر لزوم انتقال یک بانوی "کالپوشی" (یکی از شهرستان‌های شاهرود) به دلیل زایمان، بالگرد اورژانس اعزام شد و زایمان نوزاد به دلیل فوریت در میامی انجام شد، اما عوامل امدادی مجدداً مادر و نوزاد را به بیمارستان شاهرود منتقل کردند تا بیشتر تحت نظارت پزشکان قرار گیرند و اکنون حال مادر و نوزاد مساعد است.

ناصر سلمان‌پور گفت: وجود اورژانس هوایی به خصوص به دلیل وسعت زیاد منطقه شهرستان‌های شاهرود و میامی و همچنین قرارگیری بر مسیر چهار راه شمال شرق کشور اهمیت دارد و سالانه جان بسیاری را از مخاطرات طبیعی و انسانی نجات می‌دهد.

بازداشت سه تبهکار تهرانی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران از دستگیری سه سارق منزل و کشف ۱۵ فقره سرقت خبر داد و گفت: متهمان با فروش اموال مسروقه در کنار دریا، ویلای لاکچری ساخته‌اند.

علی شریفی گفت: چند پرونده با موضوع سرقت منزل توسط یک باند حرفه‌ای دریافت شد و تیمی از کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت منزل پایگاه یکم پلیس آگاهی مسئولیت بررسی پرونده را بر عهده گرفتند و برای کشف موضوع به محل‌های سرقت مراجعه و تحقیقات پلیسی را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی اطلاعاتی به دست آمد که فردی به اسم رمضان با همدستی برادرش رضا و یکی از دوستانش به اسم سیامک باند تبهکاری تشکیل داده و از منازل سرقت می‌کنند.

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی خاطرنشان کرد: با بررسی سوابق افراد شناسایی شده مشخص شد، هر سه متهم سابقه مجرمیت و تحمل زندان دارند و پس از آزادی از زندان باند سرقت از منازل شهروندان را تشکیل داده‌اند، در مرحله بعدی از تحقیقات پلیسی مخفیگاه سارقان در شهرستان‌های شهریار، رشت و تهران شناسایی شد و نتیجه تحقیقات به مرجع قضائی منعکس شد.

وی توضیح داد: با هماهنگی قضائی سه متهم در سه عملیات مستقل و همزمان در مخفیگاه‌هایشان دستگیر شده و در بازرسی از آن مکان‌ها تعداد زیادی اموال سرقتی کشف شد، با اعتراف هر سه متهم به ارتکاب به سرقت‌های متعدد منازل مشخص شد پولی که سارقان از فروش اموال مسروقه به دست آورده‌اند را صرف هزینه ساخت و ساز ویلاهای لاکچری در کنار دریا کرده‌اند، هر سه متهم به دادسرا معرفی و پرونده برای کشف زوایای پنهان اقدامات این باند در حال رسیدگی است.

کد خبر 449629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.