وزیر کشور عراق: عاملان جنایت منطقه الرضوانیه را شناسایی کردیم

وزیر کشور عراق از شناسایی عاملان جنایت الرضوانیه بغداد خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از میدل ایست نیوز، عثمان الغانمی در کنفرانس مطبوعاتی در کربلا با بیان اینکه اتفاق روز گذشته، جنایتی وحشتناکی بوده است اظهار داشت: وزارت کشور با بررسی‌های خود توانست عاملان جنایت مذکور را شناسایی کند.

در حمله راکتی روز گذشته به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد که به منزل مسکونی اصابت کرد، چندین نفر از جمله چند کودک و زن کشته و زخمی شدند.

در همین رابطه، فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق در واکنش به حمله راکتی به منزلی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد بیانیه‌ای صادر کرد.

در بیانیه فرماندهی ستاد عملیات مشترک عراق آمده است: «در شرایطی که دولت و نیروهای امنیتی عراق تمام تلاش خود را در راه حفظ منافع شهروندان و حفاظت از آنها و گسترش قانون و حمایت از ثبات به کار می‌گیرند، برخی باندهای جنایتکار و گروه‌های قانون شکن به اعمال وحشیانه خود ادامه داده و جنایت‌هایی در حق شهروندان و با هدف ایجاد هرج و مرج و رعب و وحشت در میان مردم مرتکب می‌شوند.»

در ادامه بیانیه فرماندهی ستاد عملیات مشترک آمده است: این باندهای جنایتکار عصر امروز جنایتی ناجوانمردانه در منطقه البوشعبان (البوعامر) در منطقه الرضوانیه در بغداد شدند و یک منزل مسکونی را از منطقه حی الجهاد هدف اصابت راکت قرار داده و ۵ نفر شامل ۳ کودک و دو زن را شهید و دو کودک دیگر را مجروح کردند.

کد خبر 447107

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.