در فصل پاییز چگونه در جزایر جنوبی ایران یک اقامتگاه ارزان و مناسب پیدا کنیم؟

با ورود به پاییز تب‌وتاب سفر به شهرهای جنوبی و به خصوص سفر به جزایر جنوبی کشور شدت می‌گیرد. هرچه هوا رو به سرد شدن می‌رود موقعیت برای سفر به مناطق گرم جنوبی هم مناسب‌تر می‌شود.

شدت گرفتن سفر به کیش و قشم و دیگر شهرهای جنوبی مانند اهواز و بندرعباس در فصل پاییز باعث می‌شود دغدغه مسافران هم برای پیدا کردن یک اقامتگاه مناسب بیشتر و بیشتر شود.

امروز قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم در بازار داغ سفر به جنوب چه راهی را برای اجاره اقامتگاه انتخاب کنید که هم امن و مطمئن باشد و هم ارزان و به صرفه!

میهمان شو همراه امنی برای سفرهای جنوب!

اگر اهل سفر باشید از مشکلات اجاره ویلا و سوئیت هم خبر دارید. خصوصاً اگر قرار باشد در ایام پیک سال و یا در فصلی خوش و آب‌وهوا به یک منطقه سفر کنید، آن‌وقت مشکلات اجاره ویلا و سوئیت هم چندین برابر می‌شود. در چنین شرایطی مسافران از ترس پیدا نکردن اقامتگاه به اجاره هر سوئیتی رضایت می‌دهند. حتی اگر قرار باشد بابت امکانات حداقلی آن هزینه‌های گزافی پرداخت کنند!

اگر پیش از سفر یک دوست یا آشنای مطمئن در شهری که قرار است به آن سفر کنیم برایمان دنبال اقامتگاه مناسب بگردد و بعد چندین مورد را برای اجاره به ما پیشنهاد دهد شاید با خیال راحت‌تری دست به انتخاب بزنیم و در نهایت بهترین گزینه را با بودجه‌ای که در نظر داریم برای چند شب اجاره کنیم. میهمان شو می‌تواند برای شما همان دوست یا آشنای مورد اعتمادی باشد که قبلاً از سفر براتان به دنبال اقامتگاه مناسب و باکیفیت می‌گردد. چطور؟

یک همراه امن و مطمئن برای اقامت در سفر که علاوه بر معرفی دایره وسیعی از انواع اقامتگاه مانند اقامتگاه‌های بوم گردی، منازل شخصی، سوئیت‌های کوچک درون‌شهری، آپارتمان‌های ساحلی، ویلاهای استخر دار و مدرن، انعطاف بسیار بالایی هم در قیمت‌گذاری بر روی واحدهای اقامتی دارد. شما با مراجعه به سایت میهمان شو و همراه شدن با آن می‌توانید با حداقل بودجه‌ای که در نظر دارید یک اقامتگاه تمیز و مطمئن پیدا کنید آن‌هم بدون آنکه گرفتار بازار دلالان اجاره ویلا و سوئیت شوید و یا قرار باشد برای انتخاب مورد مناسبتان از این خانه به آن خانه بروید، با میهمان شو همه مراحل رزرو اقامتگاه در خانه خودتان انجام می‌شود.

شعار این تیم این است: میهمان شو هتلی به وسعت ایران! این یعنی شما قرار است همراهی داشته باشید که برای سفر به هر شهری پیش از شما به جستجو پرداخته، بهترین گزینه‌ها را پیداکرده و حالا در سفر به شهرهای مختلف ایران رابط امنی بین شما و میزبانان است. این یعنی علاوه بر اینکه می‌توان برای اجاره سوئیت در کیش و قشم و شهرهای جنوبی روی آن حساب کرد، میهمان شو در سفر به سراسر ایران همراه شماست.

چطور می‌توان از طریق میهمان شو اقامتگاه اجاره کرد؟

اجاره اقامتگاه به صورت آنلاین و از طریق سایت میهمان شو اصلاً سخت نیست. چراکه یکی از ویژگی‌های مثبت میهمان شو همین محیط کاربری ساده و راحت آن است. لازم نیست اطلاعات زیادی در مورد فضای وب‌سایت‌های خریدوفروش داشته باشید، اینجا همه‌چیز روبروی شماست. کافی است به چند تا از سوالات میهمان شو پاسخ دهید تا گزینه‌هایی که برای رزرو و اجاره موجود است را به شما نشان دهد.

کجا می‌روید؟ کی می‌روید؟ چند شب می‌مانید؟ چند نفر هستید؟ این سوالاتی است که از شما پرسیده می‌شود تا در نهایت بهترین گزینه‌ها برای اقامت در سفر به شما نشان داده شود. با پاسخ به چند سوال بیشتر می‌توانید تخصصی و دقیق‌تر هم جستجو کنید. مثلاً چه رنج قیمتی مدنظر شماست؟ چه نوع ویلا یا اقامتگاهی می‌خواهید؟ چه امکاناتی نیاز دارید؟ موقعیت مکانی اقامت گاهتان کجا باشد؟ حومه یا مرکز شهر؟ همه این گزینه‌ها تحت عنوان فیلترهایی در بالای صفحه جستجو در دسترس شماست و به شما کمک می‌کند از بین صدها مورد بهترین را برای سفرتان انتخاب کنید.

مثلاً برای اجاره سوئیت در قشم کافی است وارد سایت mihmansho.com شوید، نام قشم را در کادر مربوط به نام شهر موردنظر وارد کنید، تاریخ ورود و خروج و تعداد نفرات را اضافه کنید و جستجو را بزنید تا تمام گزینه‌های موجود برای اجاره اقامتگاه در قشم به شما نشان داده شود. همین حالا روی سایت میهمان شو بیش از ۱۳۰ اقامتگاه برای اجاره در قشم وجود دارد. شما می‌توانید با استفاده از گزینه فیلترها خیلی راحت‌تر در میان این ۱۳۰ مورد جستجو کنید و در نهایت اقامتگاه موردنظرتان را برای هر چند شبی که می‌خواهید رزرو کنید.

برای کاهش هزینه‌ها در رزرو اینترنتی به موارد زیر توجه کنید!

۱. از تقویم قیمتی میهمان شو غافل نشوید. اگر وقتتان آزاد است و می‌خواهید سفر ارزان‌تری به جنوب داشته باشید می‌توانید به کمک تقویم قیمتی ارزان‌ترین روزهای در طول هفته و یا ماه را برای سفر به جنوب انتخاب کنید.

۲. حواستان باشد که برای کاهش هزینه‌های حمل‌ونقل درون‌شهری بهتر است اقامتگاهی در مرکز شهر و نزدیک به مراکز تفریحی، مراکز خرید، رستوران‌ها و جاذبه‌های توریستی پیدا کنید. با نزدیک بودن اقامتگاه به مرکز شهر، ایستگاه‌های مترو، بی آر تی و ایستگاه تاکسی از شر هزینه‌های بالا برای حمل‌ونقل درون‌شهری راحت می‌شوید.

۳. اگر با ماشین شخصی خودتان سفر کرده‌اید بهتر است ویلا یا سوئیت را با اجاره‌بهای کمتری در حومه شهر اجاره کنید. حالا که با ماشین خودتان سفر کرده‌اید و قرار نیست هزینه‌ای بابت حمل‌ونقل درون‌شهری پرداخت کنید، می‌توانید اقامتگاهتان را با قیمت پایین‌تری در حومه شهر اجاره کنید.

۴. چشم‌انداز ویلا، امکانات داخلی آن، ساحلی بودن آن و مواردی از این دست به طور مستقیم بر مبلغ اجاره‌بها تأثیرگذار است. اگر می‌خواهید سفر ارزان‌تری به جنوب داشته باشید به این موارد توجه کنید. روی سایت میهمان شو تمام جزئیات در مورد اقامتگاه منتخب شما به صورت دقیق نوشته شده است.

۵. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت میهمان شو این است که شما امکان خواندن نظرات کاربران قبلی در مورد سوئیت منتخبتان را دارید. شما می‌توانید برای اجاره هر اقامتگاهی قبل از اینکه تصمیمتان را نهایی کنید نظرات کاربران قبلی را بخوانید، این نظرات که از دیدگاه‌های متفاوتی ثبت‌شده‌اند، می‌توانند به شما در انتخاب بهتر کمک کنند.

البته این نکات مختص اجاره ویلا در جزایر جنوبی نیست. اگر می‌خواهید سفر ارزان‌تری را تجربه کنید باید برای اجاره اقامتگاه در تمام شهرها به این چند مورد توجه داشته باشید. فرقی نمی‌کند به دنبال اجاره ویلا ساحلی در جزیره کیش باشید یا به دنبال اجاره سوئیت در اهواز و یا در هر شهر توریستی دیگری، در هر صورت در نظر گرفتن موقعیت مکانی اقامتگاه، امکانات آن و نظرات کاربران قبلی بسیار مهم است.

کد خبر 446779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.