آماده باش پلیس برای روان سازی ترافیک تا ۱۵ مهر/ پلاک‌های سوخته رایگان تعویض می‌شود

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: پلیس تا ۱۵ مهر برای روان سازی تردد دانش آموزان به ویژه مدارس نوبت صبح آماده باش است و تدابیر پلیس درباره مدارس پس از این تاریخ بر اساس تصمیم گیری ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اولین روز بازگشایی مدارس ترافیک شهری در سطح استان آرام و روان بود، اظهار کرد: روز گذشته مشکلی از نظر ترددها و ترافیک مشاهده نشد؛ البته شاید این آرامش به این دلیل بوده که بسیاری از خانواده‌ها فرزندان خود را به خاطر شیوع کرونا به مدرسه نفرستاده‌اند.

وی بر آمادگی کامل پلیس راهور در پوشش ترافیکی و روان سازی معابر به ویژه در محل‌های تردد دانش آموزان تاکید کرد و افزود: پلیس راهور تا ۱۵ مهرماه برای روان سازی تردد دانش آموزان به ویژه مدارس نوبت صبح آماده باش است و تدابیر پلیس در خصوص مدارس پس از ۱۵ مهر بر اساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا خواهد بود.

سرهنگ محمدی به لزوم ساماندهی سرویس مدارس اشاره و خاطرنشان کرد: اگر تصمیم بر برگزاری حضوری مدارس باشد به جهت رفع نگرانی والدین نیاز است که سرویس مدارس ساماندهی شود و در اختیار دانش آموزان قرار گیرد.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در خصوص خودروهای پلاک مخدوش و وسایل نقلیه دارای پلاک ناخوانا گفت: در سطح شهر تردد خودروهایی را شاهد هستیم که پلاک آنها به دلیل آفتاب سوختگی ناخوانا شده است؛ جنس این پلاک‌ها اشکال داشته است با وجود این در یک بازه زمانی در گذشته نه چندان دور برخی مردم این پلاک‌ها را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه تردد با وسیله نقلیه دارای پلاک سوخته، ناخوانا، غیرمجاز و مخدوش برابر قانون ممنوع است، اظهار کرد: مالکانی که پلاک خودرو آنها به دلیل آفتاب سوختگی دچار نقص شده است با مراجعه به مراکز تعویض پلاک می‌توانند بدون هزینه پلاک رایگان دریافت کنند.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: مالکان سایر وسایل نقلیه که پلاک آنها به دلایل دیگر ناخوانا شده است نیز موظف هستند با هزینه خود پلاک را تعویض کنند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با تاکید بر اینکه مراجعه همه مالکان دارای وسیله نقلیه با پلاک ناخوانا اعم از پلاک‌های آفتاب سوخته یا دچار نقص فیزیکی برای تعویض پلاک ضروری است، گفت: پلیس با مالکان وسایل نقلیه در حال تردد دارای پلاک ناخوانا برخورد می‌کند.

کد خبر 443947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.