بهترین سردخانه جسد و کارخانه یخسازی

تجهیزات سرمایشی مختلفی توسط شرکت‌های مختلف طراحی و ساخته می‌شوند که هر کدام با توجه به نحوه کارکرد در صنعت یا زمینه خاصی مورد استفاده قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که حضور برخی از این دستگاه در محیط‌هایی مانند گلخانه، سالن پرورش قارچ، مرغداری و … امری ضروری می‌باشد.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق با تجربه‌ای نزدیک به ۳ دهه به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و برترین تولید کننده انواع تجهیزات سرمایشی در ایران شناخته می‌شود. این شرکت با بهره‌گیری از تیم مهندسی مجرب، اساتید دانشگاه‌ها، دستگاه لیزر و برشکاری وارداتی به همراه سیستم کنترل کیفیت چند مرحله‌ای توانسته محصولات مختلفی را تولید و به بازار عرضه کند. در این مقاله قصد دارین دو نمونه پرفروش‌ترین و کاربردی‌ترین محصولات شرکت نام برده را مورد بررسی قرار دهیم، با ما همراه باشید.

سردخانه بیمارستان

سردخانه بیمارستان که تحت عنوان سردخانه میت یا سردخانه جسد نیز شناخته می‌شود، یکی از پرفروش‌ترین تجهیزات سرمایشی تولید شده توسط صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق می‌باشد که در مکان‌هایی مانند آرامستان، بیمارستان‌ها، محیط‌های روستایی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

بدنه و کشوهای سردخانه جسد بیمارستانی از جنس استیل در نظر گرفته می‌شوند، تا بدین ترتیب دستگاه در تماس با آب یا تحت تأثیر رطوبت دچار زنگ زدگی نشود. علاوه بر این کاربر می‌تواند بعد از هر بار استفاده آن را مورد شست و شو قرار دهد.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق برای بالا بردن کیفیت کار و رفاه حال کاربر این دستگاه در مدل‌های تک کابین، ۲ کابین، ۴ کابین و ۸ کابین طراحی و تولید می‌کند. در واقع این امر باعث شده که فرد بتواند با توجه به بودجه و محیطی که در اختیار دارد، بهترین گزینه را انتخاب نماید.

شرکت نام برده با توجه به سری واردات خود و موجودی انبار از دو نوع موتور دانفوس دانمارک و یا کالترون استفاده می‌کند. موتورها نام برده قدرتی معادل ۱ اسب بخار دارند و به همین دلیل در کارکردهای طولانی تحت فشار قرار نمی‌گیرند.

علاوه بر موارد نام برده برای خنک سازی دستگاه و قطعات داخلی یک فن بسیار قدرتمند از نوع دمنده یا الکتروژن بر روی این محصول نصب شده است که در کاهش دما تأثیر بسزایی دارد.

برای کاهش مصرف انرژی و بالا بردن عمر مفید قطعات نهایت عایق بندی و ایزولاسیون در محصول با استفاده از فوم تزریقی در نظر گرفته شده که از تأثیر شرایط محیط به کارکرد دستگاه جلوگیری می‌کند.

کارخانه یخ سازی

دومین محصول پرفروشی که توسط صنایع ماشین سازی طراحی و تولید می‌شود کارخانه یخ سازی نام دارد. این دستگاه با توجه به سفارش کاربر در ظرفیت‌های مختلف ۲۰ تا ۸۰۰ قالب بخ در هر ۲۴ ساعت تولید می‌شود. محصول نام برده تمامی مراحل، خنک سازی آب و قالب بندی یخ و دفع پسماند را به صورت اتوماتیک و با کم‌ترین دخالت کاربر انجام می‌دهد. برای راه اندازی کارخانه یخ سازی نیازی به تخصص یا تجربه خاصی نبوده و تنها کافیست که آن را به برق ۳ فاز وصل کنید و از قسمت پنل دکمه شروع را بزنید.

یکی از ویژگی‌های بارز این دستگاه را می‌توان بهره‌گیری از موتورهای هرماتیک در نظر گرفت. توجه داشته باشید که dwm، bitzer، copeland این موتورها هرماتیک هستند که بر اساس تکنولوژی بروز کشور آلمان طراحی و تولید شده است. همین موتورها به دلیل قدرت بسیار بالایی که دارند در کارکردهای طولانی مدت به هیچ عنوان تحت فشار قرار نمی‌گیرد و بدون کوچک‌ترین اختلالی کار می‌کند.

شایان ذکر است که صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق در شبکه خنک کننده این دستگاه بر خلاف بیشتر نمونه‌های موجود در بازار از گاز فریون بهره‌گیری کرده که فرایند خنک سازی آب را برعهده دارد.

با تمهیدات در نظر گرفته شده این دستگاه می‌تواند حتی آب شور را به یخ‌های قالبی تبدیل کند. این امر باعث شده تا کاربر بتواند یخ مورد نیاز برای افرادی که در قایق‌های ماهیگیری فعالیت می‌کنند را بدون نیاز به آب شهری و با استفاده از آب شور تولید نماید.

علاوه بر این از یخساز قالبی در مکان‌هایی مانند کشتارگاه مرغ و سالن‌های پرورش طیور برای ذخیره سازی لاشه‌ها، قایق‌های ماهیگیری که طولانی مدت روی آب می‌مانند، صنعت بزرگ بتن ریزی، بچینگ جهت کاهش دمای بتن و … بهره‌گیری می‌شود.

همانگونه که قبل تر اشاره شد، کارخانه یخ سازی دکتر قشلاق با توجه به سفارش کاربر در ظرفیت‌های مختلف تولید و به بازار ارائه می‌گردد. بزرگ بودن اندازه دستگاه باعث شده تا شرکت برای حمل و جا به جایی آسان، آن را به صورت سیار طراحی کند، تا بدین ترتیب با استفاده از ماشین‌های بزرگ کاربر بتواند از کارخانه یخ سازی در هر محیطی بدون محدودیت بکار ببرد.

گارانتی و خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در خرید هر محصولی باید مد نظر گرفته شود، بحث گارانتی و خدمات پس از فروش است. در واقع مدت زمان تعیین شده توسط شرکت تولید کننده به نوعی بیانگر گرید کیفیتی محصول می‌باشد.

صنایع ماشین سازی دکتر قشلاق بیشتر تجهیزات سرمایشی خود به خصوص کارخانه یخ سازی و سردخانه میت را به همراه ۱۲ ماه ضمانت خرید طلایی شامل تمامی قطعات و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می‌کند.

بر این اساس از لحظه‌ای که محصول خریداری می‌شود تا ۱۲ ماه شرکت خود را موظف می‌دارند که در صورت بروز هرگونه مشکل، اختلال و یا خرابی بدون دریافت هزینه و به صورت کاملاً رایگان دستگاه مورد نظر را از کاربر تحویل گرفته و در کوتاه‌ترین مدت به عیب یابی و تعمیر آن بپردازد. همچنین خدمات پس از فروش ارائه شده بدین معناست که شرکت خود را متعهد می‌داند که تا ۱۰ سال قطعات یدکی محصول ارائه شده را از چرخه تولید یا واردات خود خارج نکند؛ و بدین ترتیب کاربر بتواند با پرداخت هزینه قطعه مورد نظر را خریداری کرده و یا حتی دستگاه را برای سرویس به بخش خدمات ارسال نماید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با محصولات برودتی (تجهیزات سرمایشی) به لینک https://drgheshlagh.com/product-category/cooling-equipment/ مراجعه نمائید.

کد خبر 443887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.