طرح تشکیل استان گلساران اعلام وصول شد

تشکیل استان گلساران و طرح نظام رتبه‌بندی معلمان توسط عضو هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، سیدمحسن دهنوی در نشست علنی امروز _چهارشنبه ۱۹ شهریورماه_ مجلس شورای اسلامی، موارد اعلام وصولی را به شرح زیر قرائت کرد.

- طرح نظام رتبه‌بندی معلمان.

- طرح اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه مجلس شورای اسلامی و تعداد نمایندگان آنها.

- سوال ملی حبیب‌الله دهمرده نماینده زابل، زهک و هیرمند از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مورد علت عدم اجرای فیبر نوری در استان‌های مرزی.

- طرح تشکیل استان گلساران.

کد خبر 443331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۹
    1 5
    به راستی چرا نبایستی استان بختیاری تشکیل شود......! کوهرنگ،اردل،فارسان،خانمیرزا،لردگان،دهدز،ایذه،مسجد سلیمان،لالی،اندیکا،شوشتر،رامهرمز،هفتگل،بخش های از فریدن بزرگ و....واقعا چرا؟!!نفت خاورمیانه از کجا کشف شده؟!منابع آب مناطق بختیاری؟!!
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 0
    طرح بسیار خوبی است شهرستان های کاشان نطنز آران و بیدگل قمصر دلیجان محلات گلپایگان و خوانسار و خمین یک بافت همگون فرهنگی مذهبی و سنتی دارند و همگی از امکانات و توسعه شهریی محروم مانده اند طرح تشکیل این استان باعث پیشرفت و توسعه منطقه خواهد شد و مانع از مهاجرت مردم منطقه به اصفهان و تهران و اراک خواهد شد. مشهد اردهال که میان دو استان واقع شده است نیز تعیین تکلیف میشود. این منطقه از قدیم بافت مذهبی داشته است و عالم خیز بوده است مثل آیات عظام کاشانی خمینی محلاتی گلپایگانی خوانساری اما شهرهای شرق استان اصفهان مثل خور و بیابانک و انارک و نایین فاصله زیادی از کاشان دارند و به مرکز اصفهان نزدیک‌ترند بافت این مناطق نیز با خود اصفهان شباهت و قرابت بیشتری دارد.