دانلود فیلم خوب، بد، جلف ۲ (ارتش سری) + خلاصه داستان و بازیگران

لینک دانلود و خرید فیلم خوب، بد، جلف ۲ ساخته پیمان قاسم خانی منتشر شد. این فیلم محصول سال ۹۸ و برای اولین بار در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

به گزارش ایمنا، فیلم خوب، بد، جلف ۲ ادامه ماجرای قسمت اول را دنبال می‌کند و این بار با نام ارتش سری منتشر شده است.

معرفی فیلم خوب، بد، جلف ۲

فیلم خوب، بد، جلف ۲ (ارتش سری) فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پیمان قاسم‌خانی و تهیه کنندگی محسن چگینی محصول سال ۹۸ ایران است. این فیلم در ژانر کمدی و اکشن است.

خلاصه داستان فیلم خوب، بد، جلف ۲

این فیلم هکری (ریحانه پارسا) را نشان می‌دهد که در حال دزدیدن پول‌های حساب بانکی افراد مختلف است و توسط یکی از آنها دزدیده می‌شود. فیلم خوب، بد، جلف ۲ داستان گروهی ضد انقلابی به ریاست دکتر مدنی (فرهاد آئیش) را روایت می‌کند که زیر نظر دونالد ترامپ مأموریتی به فربد (حامد کمیلی) در ایران می‌دهند. این فیلم در مورد مقاومت ایران در جنگ جهانی دوم است. فربد و دکتر مدنی سعی در انجام عملیات دارند اما پژمان و سام تقریباً همه چی را به هم می‌ریزند. در این بین نماینده سازمان ارشاد به صحنه فیلم برداری می‌آید و به دست‌اندرکاران این مژده را می‌دهد که چون داستان فیلم مربوط به مقاومت ملت ایران است فیلم باید به جشنواره فجر برسد. از نکات جالب توجه این است که پژمان جمشیدی و سام درخشانی با نام و نام خانوادگی خود در این فیلم جلوی دوربین رفته‌اند. این فیلم پایان مشخصی ندارد و ادامه ماجرا را می‌توانید در خوب، بد، جلف ۳ با موضوع رادیو اکتیو دنبال کنید.

بازیگران فیلم خوب، بد، جلف ۲

در این فیلم سام درخشانی باز هم زوج هنری پژمان جمشیدی است. حامد کمیلی، گوهر خیراندیش، ریحانه پارسا، فرهاد آئیش، ستاره پسیانی، مارال فرجاد، علی اوجی، الهام شعبانی و شکیب شجره از دیگر بازیگران این فیلم کمدی هستند.

خوب، بد، جلف ۲ در نمایش خانگی

قرار بود این فیلم در شبکه نمایش خانگی منتشر شود اما به دلیل طولانی شدن زمان فیلم، ادامه داستان در یک مجموعه ۱۲ قسمتی در شبکه نمایش خانگی ساخته و منتشر می‌شود.


دانلود خوب، بد، جلف ۲

کد خبر 442935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دریا علی محمدی IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۷
    17 5
    واقعا نقش آقای جمشیدی و آقای درخشانی عژیژ بی نظیر است واقعا تشکر ویژه میکنم اانشاالله همیشه پایدار و برقرار باشید
  • بد IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۶
    11 3
    بد