در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ چه محصولاتی معرفی شد؟

در همایش ایفا ۲۰۲۰ شرکت‌های فناوری جهان از جدیدترین محصولات خود رونمایی کردند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رویداد ایفا هر سال در شهر برلین آلمان برگزار می‌شود و افراد زیادی در آن شرکت می‌کنند، اما همه گیری ویروس کرونا در سال جاری باعث متفاوت برگزار شدن این همایش شد، به طوری که تنها افراد خاصی اجازه حضور در نمایشگاه را داشتند. در ادامه به معرفی بهترین گجت‌های معرفی شده در همایش ایفا ۲۰۲۰ می‌پردازیم:

پروژکتور The Premiere سامسونگ

در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کووید -۱۹ در سراسر دنیا، بعضی سینماها تعطیل شده و بعضی دیگر مجدداً بازگشایی شده‌اند، اما برخی افراد همچنان برای حضور در این مکان‌ها دچار ترس و اضطراب هستند. این افراد می‌توانند با استفاده از محصول جدید سامسونگ به نام پروژکتور The Premiere که یکی از تکنولوژی‌هایی است که اکنون کاربرد بیشتری پیدا می‌کند با آسایش خاطر در منزل مشغول تماشای فیلم یا سریال مورد علاقه خود شوند. این مدل پروژکتور با اندازه ۱۳۰ اینچ دارای وضوح تصویر 4K بوده و دارای برد کوتاهی است. بنابراین افراد باید آن را روبروی دیواری قرار دهند که قرار است فیلم یا سریال را روی آن تماشا کنند. برخی پروژکتورها را می‌توان روی یک پایه در سمت دیگر اتاق قرار داد.

جاروبرقی روباتیک Neato D10

جاروبرقی جدید D10 یکی از محصولات شرکت نیتو رباتیکس (Neato Robotics) محسوب می‌شود که قادر است مسیر خود را از طریق لیزر پیدا کند تا به موانعی مانند صندلی و دیگر وسایل برخورد نکند. این گجت می‌تواند ۹۹.۹۷ درصد از مواد حساسیت‌زای موجود در هوا را از بین ببرد. بنابراین می‌تواند محصول مناسبی برای افرادی که به گرد و غبار و دیگر ذرات معلق در هوا حساسیت دارند باشد.

لپ تاپ ای سر اسپین ۷

لپ تاپ ای سر اسپین ۷ اولین محصولی است که به تراشه لپ‌تاپی کوالکام به نام Qualcomm Snapdragon 8cx Gen 2 5G مجهز است. این مدل لپ تاپ به دلیل برخورداری از این تراشه، به شبکه 5G متصل می‌شود و عمر باتری مناسبی دارد. صفحه نمایش این محصول ۱۴ اینچ و وضوح تصویر آن نیز 1080p است. هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و زمان در دسترس بودن این محصول وجود ندارد.

لپ تاپ لنوو یوگا 9i

لپ تاپ لنوو یوگا 9i اولین رتبه لپ تاپ‌های خانواده یوگا را به خود اختصاص داده است. این نوع لپ تاپ پوششی از جنس چرم دارد و دارای صفحه کلید ارتقا یافته و تاچ‌پد بسیار بزرگ است. کیفیت صدای اسپیکر و عملکرد قلم لمسی در این لپ تاپ نسبت به محصولات قبلی بسیار بهبود پیدا کرده است. شرکت لنوو اعلام کرده که لپ تاپ یوگا 9i را در دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

اسپیکر بلوتوثی JBL Clip

اسپیکر بلوتوثی JBL Clip 4 ضد آب است، کیفیت صدای بالایی دارد و دارای طراحی بهبود یافته است. عمر باتری این محصول نسبت به اسپیکرهای قبلی شرکت JBL افزایش یافته است به طوری که تنها با یک بار شارژ کردن قادر است تا ۱۰ ساعت موسیقی پخش کند. علاوه بر این اسپیکر JBL Clip 4 دارای یک دسته نگه‌ دارنده بوده که باعث شده است نگه داشتن و آویزان کردن آن آسان باشد.

شارژر بی‌سیم Trio سامسونگ

شرکت سامسونگ یک روز پیش از شروع همایش ایفا ۲۰۲۰ طی یک مراسم خاص از شارژر بی‌سیم جدید خود رونمایی کرد. این نوع شارژر که قادر است به صورت همزمان سه دستگاه را شارژ کند، در دو رنگ مشکی و سفید در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت، اما هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت و تاریخ عرضه آن وجود ندارد.

ماشین لباسشویی WW9800T سامسونگ

شرکت سامسونگ یک ماشین لباسشویی جدید به نام WW9800T معرفی کرده که مجهز به هوش مصنوعی است و می‌توان بهترین تنظیمات را برای شست و شوی آن انتخاب کرد. شرکت سازنده این محصول ادعا کرده که این نوع لباسشویی قادر است لباس‌ها را سریع‌تر و با مصرف انرژی کمتر بشوید. علاوه بر این به فناوری EcoBubble مجهز است که می‌تواند میزان تأثیرگذاری مواد شوینده را با تبدیل شوینده‌ها به حباب نرم به حداکثر برساند. این محصول تا پایان سال ۲۰۲۰ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 442867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.