معرفی محصولات جدید آنر در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰

شرکت آنر در همایش ایفا ۲۰۲۰ دو محصول جدید خود به نام آنر واچ GS پرو و آنر واچ ES را معرفی کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، آنر که زیر شاخه شرکت هواوی بشمار می‌رود در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۰ که در برلین برگزار شد از محصولات جدید خود را رونمایی کرد. مهمترین محصولات آنر در این نمایشگاه ساعت‌های هوشمند آنر واچ GS پرو و آنر واچ ES است. شرکت آنر ادعا می‌کند که آنر واچ GS پرو در برابر عوامل خارجی مانند درجه حرارت زیاد یا کم، باران، رطوبت و فشار کم در ارتفاعات، بسیار مقاوم است. این ساعت هوشمند از حدود تقریباً ۱۰۰ ورزش مختلف شامل اسکی، کوه‌نوردی، شنا و دوچرخه سواری پشتیبانی می‌کند.

آنر واچ GS پرو به سیستم عامل اختصاصی هواوی به نام LiteOS مجهز بوده، دارای سیستم نظارت بر ضربان قلب است، سطح اکسیژن خون را پایش می‌کند و بر چرخه خواب و میزان استرس افراد نیز نظارت دارد. از دیگر ویژگی‌های این گجت می‌توان به هشدار آب و هوا و پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای GPS و GLONASS اشاره کرد.

ساعت هوشمند GS پرو دارای صفحه نمایش ۱.۳۹ اینچی OLED با وضوح تصویر ۴۵۴*۴۵۴ پیکسل بوده و به تراشه کراین A1 مجهز است. شرکت آنر اعلام کرده که عمر شارژ باتری این ساعت حداکثر ۲۵ روز است؛ البته در صورتی که برای فعالیت‌های بیرون منزل از آن استفاده کنید، میزان شارژدهی ساعت هوشمند GS به ۱۰۰ ساعت کاهش پیدا می‌کند. در صورت استفاده مداوم از GPS آن نیز فقط ۴۸ ساعت شارژدهی خواهد داشت. این ساعت در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی در تاریخ ۷ سپاتمبر ۲۰۲۰ و با قیمت ۲۴۹.۹۹ یورو وارد بازارهای بریتانیا، فرانسه، آلمان، ایتالیا و اسپانیا می‌شود.

ساعت دیگر شرکت آنر که آنر واچ ES نام دارد، به اندازه آنر واچ GS پرو مقاوم نیست و عمر شارژ باتری آن نیز حداکثر ۱۰ روز است. البته این محصول سبک‌تر بوده و قادر است به صورت اتوماتیک شش حالت اسپورت را تشخیص دهد. این ساعت دارای صفحه نمایش ۱.۶۴ اینچی OLED به شکل مستطیل و با وضوح تصویر ۲۸۰*۴۵۶ است. آنر واچ ES قادر است علاوه بر اندازه‌گیری ضربان قلب و میزان اکسیژن خون، بر چرخه خواب و استرس افراد نیز نظارت داشته باشد. قرار است این گجت در تاریخ ۷ سپتامبر سال جاری با قیمت ۹۹.۹۹ یورو در بازارهای بریتانیا و آلمان عرضه شود.

کد خبر 442417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.