برگزاری کلاس‌های هیبریدی دانشگاه شریف در سال تحصیلی جدید

رییس دانشگاه صنعتی شریف گفت: امکان برگزاری کلاس‌های درس به صورت هیبریدی (مجازی- حضوری) برای دانشجویان کارشناسی که نیاز به خوابگاه ندارند، فراهم شد.

به گزارش ایمنا، محمود فتوحی اظهار کرد: دانشگاه‌ها درترم تحصیلی گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا تجربه برگزاری کلاس‌ها و امتحانات مجازی را داشتند.

وی ادامه داد: دانشگاه شریف هزار و ۲۰۰ درس نظری را به صورت الکترونیکی برگزار کرد و کلاس‌های عملی و کارگاهی را با موفقیت و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به پایان رساند.

رئیس دانشگاه شریف تصریح کرد: ارزشیابی‌هایی که از کار و فعالیت دانشگاه از دانشجویان صورت گرفت مثبت بود؛ البته از این نظر سنجی‌ها برای ترم تحصیلی جدید استفاده خواهیم کرد.

فتوحی ادامه داد: شروع ترم جدید نیز مجازی است و با توجه به اینکه مطمئن بودیم کرونا ادامه پیدا می‌کند برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

رئیس دانشگاه شریف توضیح داد: برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا برای سال تحصیلی جدید بعضی کلاس‌ها به صورت هیبریدی برگزار شود و تقریباً تمام دانشکده‌ها که علاقه مند به برگزاری کلاس هیبریدی (مجازی-حضوری) در مقطع کارشناسی باشند و دانشجویانی که نیاز به خوابگاه ندارند در کلاس حضور پیدا کنند و سایر آن‌ها به صورت مجازی در کلاس حضور داشته باشند.

فتوحی عنوان کرد: برای برگزاری کلاس‌ها و اسکان دانشجویان به صورت ایمن و با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم.

منبع: ایرنا

کد خبر 442223

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.