مشارکت مردم و هیئت‌های مذهبی شهر برای فضاسازی محرم/ شهر اصفهان به استقبال  مهر می‌رود

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: دستورالعمل ۴۹ بندی در زمینه های مختلف برنامه‌های شهری، خدمات شهری و عمرانی به مناطق ۱۵ گانه شهرداری ابلاغ شده تا شهر با آمادگی کامل به استقبال مهر برود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، غلامرضا ساکتی امروز _سه شنبه ۴ مرداد ماه ۹۹_ در شصت‌مین نشست خبری «سه شنبه‌ها با رسانه، پاسخگویی در مسیر امید» که از طریق لایو اینستاگرام برگزار شد، اظهار کرد: علی‌رغم وضعیت قرمز اصفهان دستورالعمل بازگشایی مدارس روز ۱۵ مهرماه اعلام شده است.

وی با بیان اینکه دستورالعمل ۴۹ بندی انجام اقدامات به مناطق ۱۵ گانه شهرداری ابلاغ شده تا شهر با آمادگی کامل به استقبال مهر برود، تصریح کرد: بر اساس این دستورالعمل اقداماتی همچون هرس درختان، گل کاری، زیباسازی، رنگ آمیزی المان‌های شهری، خط کشی ترافیکی، امحاء تمام دیوارنویسی‌ها و پاکسازی اطراف مدارس و تعیین تکلیف ساختمان‌های نیمه‌کاره در دستور کار قرار گرفته و در حال انجام است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با تاکید بر جلوگیری از حفاری‌های جدید در ایام بازگشایی مدارس، خاطرنشان کرد: حفاری‌های انجام شده نیز تعمیر و ترمیم و مسیرها برای رفت و آمد دانش آموزان هموار می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری برای تشویق مردم و هیئت‌های مذهبی شهر برای استقبال از محرم و سیاه‌پوش کردن شهر، اظهار کرد: در این راستا دستورالعملی به مناطق ۱۵ گانه ارائه و مقرر شد مسئولان آموزشی حوزه خدمات شهری مناطق به هیئت‌های مذهبی منطقه مراجعه و با تعاملات لازم هیئت‌ها را به آذین‌بندی مناسبتی برای این ایام تشویق کنند.

ساکتی با بیان اینکه بیش از ۳۰۰ هماهنگی با هیئت‌های مذهبی شهر انجام شده است، گفت: بیش از ۴۰ مورد علم مخصوص این ایام در شهر نصب شده و بیش از ۳۰۰ پرچم مزین به نام اباعبدالله الحسین و حضرت ابالفضل العباس در سطح شهر توسط هیئت‌های مذهبی نصب شده است.

کد خبر 440964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.