هانی‌زاده: عملکرد دستگاه دیپلماسی مثبت بوده است

یک کارشناس روابط امور بین الملل گفت: عملکرد دولت و به ویژه دستگاه دیپلماسی در حوزه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مثبت بوده است؛ زیرا علی‌رغم فشارهای حداکثری آمریکا، دستگاه دیپلماسی توانسته زیاده خواهی و تحرکات آمریکا در منطقه برای ایجاد جبهه جهانی علیه ایران را با شکست مواجه کند.

حسن هانی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون عملکرد چهارساله دولت اظهار کرد: دولت و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در هفته‌های گذشته چندین موفقیت چشمگیر جهانی را از آن خود کرد. در ابتدا دستگاه دیپلماسی توانست با تکیه بر معاهده افتخارآمیز برجام، طرح تمدید تسلیحاتی آمریکا را در شورای امنیت سازمان ملل متحد را با شکست رو به رو کند.

وی افزود: عملکرد دولت و به ویژه دستگاه دیپلماسی در حوزه‌های منطقه‌ای و بین‌المللی مثبت بوده است؛ زیرا علی‌رغم فشارهای حداکثری آمریکا، دستگاه دیپلماسی توانسته زیاده‌خواهی و تحرکات آمریکا در منطقه برای ایجاد جبهه جهانی علیه ایران را با شکست مواجه کند.

این کارشناس روابط بین‌الملل تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور باید در مدت کمتر از یکسال باقی مانده سعی کند با خویشتنداری، با جامعه جهانی تعامل کند؛ زیرا کمتر از ١٠٠ روز دیگر تا انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده و احتمال شکست ترامپ روز به روز قوی‌تر می‌شود و تحقق این احتمال یک پیروزی دیگر برای جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید در:

کد خبر 440761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.