آقاپور: دولت باید تلاش‌های خود را تا آخرین روز مسئولیت ادامه دهد

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در وضعیت فعلی هر دولتی بر سر کار بود، بعید است با توجه به حجم گسترده مشکلات وضعیت بهتری داشت. دولت باید تلاش‌های خود را تا آخرین روز مسئولیت ادامه دهد.

معصومه آقاپور در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون عملکرد دولت در چهار سال گذشته، اظهار کرد: متأسفانه در طی سال‌های گذشته دولت با بحران‌های گوناگونی روبرو بوده است و از طرفی بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله مشکلات متعددی را برای آن ایجاد کرد؛ تحریم‌های حداکثری آمریکا و فشار اختلافات سیاسی جناح‌ها با دولت نیز باعث شد، دولت تمام تلاش خود را در جهت بهبود وضعیت فعلی بکار بگیرد.

وی افزود: انتظار داریم جناح‌های سیاسی اختلافات سلیقه را کنار بگذارند؛ زیرا در وضعیت فعلی باید به جای تسویه حساب‌های سیاسی، وحدت را در داخل کشور حفظ کرده و در راستای رفع موانع رونق کسب و کار تلاش کنیم.

عضو سابق کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر تامین معیشت و حفظ جان مردم باید در اولویت دولت قرار بگیرد؛ البته دولت نهایت تلاش خود را برای حل مشکلات بکار گرفته است.

آقاپور ادامه داد: در وضعیت فعلی هر دولتی بر سر کار بود، بعید است با توجه به حجم گسترده مشکلات وضعیت بهتری داشت. دولت باید تلاش‌های خود را تا آخرین روز مسئولیت ادامه دهد.

کد خبر 440537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.