سالک: شاهد پیشرفت پروژه‌های دولت در سراسر کشور هستیم

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه دولت را برای عملکردش محکوم کنیم بی انصافی است؛ زیرا هم اکنون شاهد پیشرفت پروژه‌های آن در سراسر کشور هستیم.

حجت السلام احمد سالک در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پیرامون عملکرد چهارساله دولت اظهار کرد: ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و اگر وضعیت امروز کشور را با قبل از انقلاب مقایسه کنیم شاهد بسیاری از پیشرفت‌ها در زمینه‌های مختلف هستیم که حاصل تلاش‌های دولت‌ها طی چهار دهه گذشته است.

وی افزود: دولت‌های یازدهم و دوازدهم علیرغم اینکه نتوانستند برخی از مطالبات مقام معظم رهبری را به منصه ظهور برسانند، اما دستاوردها و موفقیت‌های خوبی را در کارنامه خود ثبت کردند. اینکه دولت را برای عملکردش محکوم کنیم بی انصافی است؛ زیرا هم اکنون شاهد پیشرفت پروژه‌های دولت در سراسر کشور هستیم.

نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: البته تأیید یکپارچه عملکرد دولت هم صحیح نیست؛ زیرا طی چهار سال گذشته برخی اقدامات دولت مشکلاتی را برای کشور ایجاد کرد. افزایش ناگهانی قیمت بنزین در سال گذشته باعث بروز برخی اعتراضات در کشور شد و خسارات زیادی به بار آورد که یک خطای استراتژیک بود.

بیشتر بخوانید در:

کد خبر 440760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.