گردش در کیش و اقامت در هتل شایان کیش

جزیره کیش یکی از برترین جزیره ‌های ایران در صنعت گردشگری و توریسم است. متولیان این جزیره با جذب سرمایه ‌ها و مردم به برای سفر به آنجا افراد مختلف و سلیقه ‌های متعدد را از سفر خود راضی می‌کنند.

یکی از ویژگی‌های این شهر هتل ها و مکان های استراحت مسافران است که در این جزیره به بهترین نحو ممکن ساخته شده اند. در این مطلب ضمن معرفی مکان‌های گردشگری کیش به بررسی یکی از هتل‌های کیش و نحوه رزرو هتل کیش از علی بابا می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا با آگاهی بهتری مکان استراحت خود در سفرتان را انتخاب کنید.

مکان‌های گردشگری کیش

شهر کیش تنوع زیادی در مکان‌های گردشگری خود دارد. از شهرهای باستانی و سازه‌های قدیمی تا جاذبه‌های طبیعت‌گردی و مکان‌های مدرن در این جزیره بزرگ و پیشرفته پیدا می شود. درادامه تعدادی از مکان‌های دیدنی جزیره را معرفی می کنیم.

دلفیناریوم

دلفیناریوم کیش یکی از جاذبه‌های گردشگری تفریحی است که مردم زیادی مخصوصاً کودکان و نوجوانان را به‌سمت خود جذب می کند. در این مجموعه با تربیت و پرورش دلفین‌های خلیج‌فارس به این ماهی‌های دوست‌داشتنی حرکات آکروباتیک و حرکت با توپ را آموزش می دهند که با دستور مربی خود به اجرای نمایش می پردازند. این مکان دوست‌داشتنی برنامه‌های خاصی هم برای کودکان دارد. اگر فرزند شما به تماشای نقاشی کشیدن دلفین‌ها علاقه مند است، می توانید آنها را به قسمت نقاشی دلفین دلفیناریوم ببرید تا این اتفاق را از نزدیک تماشا کنند.

مجموعه دلفیناریو کنار باغ پرندگان کیش است که در ادامه آنجا را هم بررسی می کنیم.

ورزش‌های آبی

بالاخره از جزیره‌ها انتظاری جز رونق ورزش های آبی نمی رود. همان طورکه اغلب مردم برای دریا و زیبایی‌های آن به جزیره‌ها سفر می کنند، مسافران جزیره کیش هم از این قاعده مستثنا نیستند. جوانان و نوجوانان برای تفریحات آبی مثل فلای بورد، ماهی گیری، غواصی و... به جزیره کیش می روند که می‌تواند راضی کننده باشد. کلوپ‌های متعددی تقریباً کنار همه مکان‌های دیدنی کیش به‌این منظور ساخته شده که شما می توانید از آنها استفاده کنید.

باغ پرندگان

دو قسمت پرندگان در قفس و دیگری پرندگان آزاد زیر مجموعه باغ پرندگان کیش هستند. زمانی‌که وارد آنجا می‌شوید با قسمت اول یعنی پرندگان با قفس مواجه می‌شوید. روی قفس آن‌ها اطلاعاتی درباره خانواده، نوع زندگی، آب وهوا و غذای موردعلاقه آن‌ها نوشته شده که اطلاعات مناسبی را دراختیار شما قرار می‌دهد. پس از آن به منطقه پرواز آزاد می‌رسید که پرنده‌ها با استفاده از تور کنترل می‌شوند و به اندازه محدود امکان پرواز برایشان موجود است. در این قسمت پرندگان مختلفی مثل طوطی‌ها، طاووس و... وجود دارد که زیبایی خاصی به محل می‌بخشند. دو ویژگی مهمی که باغ پرندگان کیش دارد، اول حضور آهو به صورت آزاد و تمساح گاندو به‌شکل آزاد اما کنترل شده توسط مأموران در باغ است. آهوها در این باغ به‌شکل آزاد و بدون محدودیت گشت می‌زنند، اما تمساح‌های گاندو در قسمت پرواز آزاد در برکه مصنوعی زندگی می‌کنند که البته به‌صورت نامحسوس کنترل می‌شوند تا آسیبی به کسی نزنند.

هتل‌های کیش

مکان های اسکان موقت در کیش یا همان هتل‌ها یکی از نقاط قوت کیش به حساب می‌آیند. در این جزیره از هتل‌های درجه یک یا به اصطلاح پنج ستاره تا مهمان پذیرهای ساده و درجه چند وجود دارد که بسته به مقدار هزینه، می توانید انتخاب کنید. درادامه این مطلب به بررسی هتل شایان کیش می پردازیم.

معرفی یک هتل دیگر در کیش: هتل آفتاب شرق کیش

هتل شایان

پس از ورود به کیش انتخاب‌های متعددی دربرابر شما هستند؛ اما مگر چند هتل وجود دارد که فضای سبزش با ساحل دریا یکی باشد و سوئیت‌های دریایی نیز داشته باشد؟ هتل شایان یکی از باکیفیت ترین هتل‌های کیش است. مطمئناً اقامت در چنین هتلی فقط در کشورهای خارجی نصیب شما می‌شود که با تلاش پرسنل این هتل امکان استفاده از این امکانات در کشور ما هم بوجود آمد.

هتل از مساحت و زیربنای بسیار زیادی برخوردار است. مساحت ساخت بالا یکی از دلایلی است که می توان این هتل را انتخاب کرد. اما چرا؟ زمانی‌که هتل زمین بسیار زیادی داشته باشد، به راحتی می‌تواند طراحی اتاق‌ها و سوئیت های خود را به‌بهترین نحو انجام دهد. همین مساله به سازندگان هتل کمک می‌کند بتوانند اتاق‌های مختلفی را طراحی کنند که با هر سلیقه، تعداد مسافر و مقدار پول امکان اسکان داشته باشند.

شما می‌توانید در سایت علی بابا با مشاهده قیمت تور کیش و انتخاب بهترین تور بر اساس امکانات و بودجه مورد نظر خود بهترین تجربه سفر به کیش را رقم بزنید.

از ویژگی‌های مهم هتل شایان مکان‌های تفریحی است که کنار آن ساخته شده اند. برای مثال جلوی هتل جاده دوچرخه سواری و مجموعه های تفریحات آبی وجود دارد که می توانید هر زمان که از هتل خارج شدی، د از آنها استفاده کنید. امنیتی که با مأموران هتل حاصل شده این اجازه را به مسافران می دهد که بدون ترس و دلهره از خطرات احتمالی به گشت‌وگذار اطراف هتل بپردازند، که همین مساله به کیفیت سفر شما کمک بسیار خوبی می کند. شما می‌توانید این هتل را قبل از شروع سفر رزرو کنید و به سفر بروید. به این منظور فقط کافی است عبارت رزرو هتل کیش از علی بابا را در سرچ گوگل جستجو کنید تا به این سایت هدایت شوید. پس از آن به راحتی مکان اتاق، نوع، شکل، کیفیت و خدمات هتل را بررسی و اتاق موردنظر خود را رزرو کنید. لطفاً پس از سفر به کیش و سکونت در این جزیره دوست‌داشتنی نظرات خود را درباره آنجا با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید تا آ ن‌ها با آگاهی بهتری برای انتخاب اتاق اقدام کنند.

کد خبر 439362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.