حل مشکلات واحدهای مسکن مهر هشتگرد در اسرع وقت

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر از پروژه های مسکن مهر هشتگرد بازدید کرد و از حل مشکلات واحدهای مسکونی مهر در اسرع وقت خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، احمد اصغری‌مهرآبادی که عصر ۱۵ مردادماه به دستور محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی برای بررسی پاره‌ای از مشکلات واحدهای مسکونی مهر به استان البرز سفر کرد، در جریان سفر خود از پروژه‌های ۴۶۰۰ واحدی مجتمع ریحانه متعلق به کارکنان نیروی انتظامی، پروژه ۸۰۴ واحدی آذرنگ عمران پروژه ۶۸۰ واحدی کلبه سازان عمران و همچنین پروژه ۱۷۰۰ واحدی، ملک انوشه بازدید کرد.

پروژه ۸۰۴ واحدی آذرنگ عمران بیش از ۵۰ درصد و حدود ۵۰۰ واحد تحویل متقاضیان شده که از واحدهای تحویل شده تنها ۱۰۰ خانوار در واحدهای مسکونی خود ساکن شده‌اند. در این پروژه عمده مشکلاتی که از سوی مردم مطرح شده است نمای ساختمان برخی بلوک‌ها بود که نیازمند ترمیم است. همچنین نشتی لوله‌های آب و نفوذ نم به داخل ساختمان برخی از واحدهای مسکونی مهر از دیگر مشکلات مطرح شده از سوی مردم بود. همچنین بخش عمده‌ای از ساکنان به مدت بیش از دو سال در خصوص آب با مشکلات متعددی مواجه بودند که بعدها با تدابیر شرکت عمران شهرهای جدید مشکلات مردم حل و فصل شد. احمد اصغری مهرآبادی در این بازدید، به مردم ساکن در محله قول داد تا یک ماه آینده بازدید مجدد از پروژه‌ها داشته باشد و نحوه حل و فصل مشکلات واحدهای مسکونی مهر هشتگرد را که در جریان این بازدید قول برطرف شدن آنها را داده است مجدداً مورد بازدید قرار دهد.

پروژه ۶۸۰ واحدی کلبه‌سازان عمران نیز که در قالب ۳۰ بلوک طراحی شده است حدود ۸۰ نفر ساکن دارد. عمده مشکلات این پروژه نیز که با پیشرفت ۹۷ درصدی همراه است و در فاز هفت هشتگرد واقع شده است، نصب نشدن آسانسورها، نصب شیرآلات در برخی از واحدها، نصب درب‌های ضد سرقت، و آب عنوان شد. در خصوص تکمیل واحدها، به گفته مردم محلی، پیمانکار رغبت نشان نداده است که مقرر شد تا در جلسه‌ای در هفته آینده در وزارت راه و شهرسازی به ریاست قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مدیرعامل شهر جدید هشتگرد، و پیمانکار، مشکلات مردم به ویژه در خصوص درب‌های ورودی و آسانسورها حل و فصل شود.

پروژه ملک انوشه نیز پروژه دیگری بود که قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر، مورد بازدید قرار داد. پیمانکار این پروژه، برای یک‌هزار و ۷۵۰ واحد پروانه گرفته است که به یک‌هزار واحد آن تسهیلات تعلق گرفته و در حال ساخت است. مقرر شد تا مشکلات این پروژه نیز حل و فصل شود.

لازم به ذکر است، بر اساس اعلام شرکت عمران شهر جدید هشتگرد، حدود ۳۰ میلیارد تومان با آبفا برای حل مشکلات آب منطقه هشتگرد قرارداد بسته شده است.

حق لطفی، مدیرعامل شهر جدید هشتگرد در جریان بازدید از پروژه‌های واحدهای مسکونی مهر شهر جدید هشتگرد، از ساخت ۱۱ باب مغازه در منطقه هشتگرد خبر داد و گفت: این مغازه‌ها برای رفع نیازهای مردم منطقه توسط شرکت عمران شهرهای جدید احداث شده است که امیدواریم با ساکن شدن اهالی، رونق در این بخش از شهر جدید را شاهد باشیم.

وی در عین حال، راه اندازی مغازه‌ها را برای رفع برخی از نیازهای مردم منطقه مهم قلمداد کرد و خواستار تشکیل هیأت امنای ساختمان‌ها شد تا عمده مشکلات واحدهای مسکونی مهر هشتگرد بدین شیوه حل و فصل شود.

کد خبر 437562

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هم وطن IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    با سلام شهر جدید هشتگرد علل الخصوص فاز ۷ نیازمند ناوگان حمل ونقل می باشد . ممنون میشم پیگیری کنید
  • هم وطن IR ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۳
    0 0
    پروژه آفتاب هسا فاز ۷ نیازمند بررسی بیشتری می باشدزیر سازی خیابان واسفالت نکردن راه وشهریازی نیازمند است .با توجه به پروژه کسیر نیازمند چراغ برق در خیابان میعاد نسازمند است