احداث دهکده گردشگری بندر گناوه

شهردار گناوه گفت: با اجرای پروژه دهکده گردشگری خلیج فارس بندر گناوه در کنار توسعه جاذبه‌های توریستی و فضاهای گردشگری و تفریحی و اقامتی در این بندر، بستری بی نظیر برای جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

به گزارش ایمنا، سید جواد حسینی حقیقی اظهار کرد: شهرداری بندر گناوه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید عملیات اجرایی پروژه بزرگ دهکده گردشگری خلیج فارس را در این بندر آغاز کرد که این پروژه در فضایی به وسعت ۱۲ هکتار در بندر گناوه اجرا خواهد شد.

وی افزود: با اجرای پروژه دهکده گردشگری خلیج فارس بندر گناوه در کنار توسعه جاذبه‌های توریستی و فضاهای گردشگری و تفریحی و اقامتی در این بندر، بستری بی نظیر برای جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی فراهم خواهد شد.

شهردار گناوه تصریح کرد: این مجموعه گردشگری شامل پارک آبی، پلاژ، رستوران، اقامتگاه‌های کپری، آلاچیق، فضاهای ورزشی، کافی شاپ، پارک کودک، مجموعه بازی‌های الکترونیکی و تورهای تفریحی دریایی خواهد بود.

حسینی گفت: بر اساس برنامه زمانبندی شده مجموعه گردشگری خلیج فارس گناوه تا اواسط سال آینده به بهره برداری کامل خواهد رسید.

وی گفت: عملیات ساماندهی حاشیه خور و احداث مجموعه گردشگری سردار شهید سلیمانی بندر گناوه از دیگر پروژه‌های مهم شهرداری که در دست اجراست.

شهردار گناوه خاطرنشان کرد: این مجموعه که با طراحی کم نظیر، ضمن رفع وضعیت نامناسب منطقه، نقشی چشم گیر در بهبود سیمای شهری خواهد داشت شامل جداره سازی، اجرای سنگفرش، فضای سبز، ساخت آلاچیق، کافی شاپ، رستوران و نیز احداث مجموعه تفریحات ساحلی و دریایی خواهد بود.

منبع: مهر

کد خبر 435980

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.