سینماهای اصفهان باز شد+ قیمت بلیط سینماها

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: از امروز تعدادی از سینماهای اصفهان با اکران هفت فیلم کار خود را پس از تعطیلی شیوع بحران کرونا کار خود را آغاز کردند.

به گزارش ایمنا، محمدعلی جعفری با بیان اینکه قرار بود سینماهای اصفهان از اول تیرماه باز شوند، اظهار کرد: مشکلی که برای سامانه فروش بلیط‌های سینما به وجود آمده بود فقط برای اصفهان نبود و با برطرف شدن آن، تعدادی از سینماها کار خود را از امروز آغاز کردند.

وی افزود: قیمت بلیط‌های سینما در سال جاری افزایش یافت و سقف آن برای سینماهای مدرن ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سینماهای ممتاز ۱۶ هزار و ۸۰۰ تومان و سینماهای درجه یک ۱۳ هزار و ۵۰۰ با احتساب ۹ درصد مالیات ارزش افزوده است.

معاون امور هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه افزایش قیمت بلیط سینما متأثر از شرایط اقتصادی و بالا رفتن هزینه‌هاست، خاطرنشان کرد: سینماها متحمل خسارت سنگینی به دلیل تعطیلی ناشی از شیوع بیماری کرونا شدند.

وی به ایرنا گفته است: نگرانی ما از این است که مردم از بازگشایی سینماها استقبال چندانی نکنند و این بخش دچار مشکلات مالی بیشتری شود.

گفتنی است، بررسی جدول‌های فروش سینماهای استان اصفهان نشان می‌دهد که تعدادی از آنها از امروز چهارشنبه چهارم تیر اقدام به اکران فیلم‌های شنای پروانه، خوب، بد، جلف ۲، عطر داغ، یادم تو را فراموش، جهان با من برقص، چهل و هفت و قطار آن شب با قیمت بلیط بین ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان کردند.

کد خبر 430457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.