نسل جدید درهای ضد سرقت و لابی، کمد دیواری و کابینت آشپزخانه

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چرا در برخی از خانه‌ها دکوراسیون خانه متفاوت‌تر و جذاب تره؟ طراحی داخلی، نوع معماری، وسایل، یا حتی لباس یک شخص از جمله ویژگی‌هایی هست که به چشم می‌آید. همه ی ما عاشق وسایل شیک و زیبا هستیم و خوشبختانه پیشرفت تکنولوژی ما رو هرروز به این خواسته نزدیکتر می کنه.

به گزارش ایمنا، ما بیش از نیمی از وقتمان را در خانه می‌گذرانیم و طبیعی است که به محل زندگی لوکس و دلپذیر علاقه مند باشیم. اما این همه انتظارات ما از خانه نیست. برای داشتن یک خانه خوب، علاوه بر معیارهای زیبایی باید به کیفیت اجزای داخلی ساختمان و کاربردی بودن آنها توجه کنیم. امروزه دیگر داشتن در ضد سرقت برای حفظ امنیت هر خانه‌ای الزامی هست. نمای در لابی به عنوان اصلی‌ترین در ورودی ساختمان، علاوه بر اینکه حس خوبی به ساکنین آنجا می‌دهد، روی دید افراد دیگر تأثیر می‌گذارد و به قشنگ‌تر شدن چهره شهر کمک می‌کند.

کمد دیواری و کابینت آشپزخانه از جمله وسایل مورد علاقه خانم های خانه به حساب می آید. خانمها از اینکه وسایل بیشتری رو به بهترین نحو و با دسترسی راحت داخل کمد و کابینت جا بدهند خوشحال می شوند. اینجاست که مساله کارایی و بهره وری وسایل خودش را نشان می دهد و ما را مجاب می کند که فقط به زیبایی اهمیت ندهیم.

کارشناسان شرکت روماک یکی ازتولیدکنندگان محصولات چوبی به بیان ویژگی های اینگونه از محصولات پرداخته اند که در ادامه می توانید آن را مطالعه کنید.

خصوصیات در لابی خوب

درب لابی چوبی به عنوان اولین درب ورودی هر ساختمان تاثیر مستقیمی بر افراد می گذارد. درب های لابی چوبی تمام چوب و یا روکش چوب هستند. بر روی درب های تمام چوب هر نوع نقشی و نگاری را می توان پیاده سازی کرد که همین زیبایی دو چندانی به محیط می دهد. درب های روکش چوب علاوه بر اینکه زیبایی چوب را دارند قیمت مناسبی هم دارند.

علاوه بر درب های چوبی، از انواع مدل درب حیاط فلزی می شوند که این درب ها از نظر زیبایی در رده بالایی قرار ندارند و وزن آنها هم سنگین است. اما متنوع و با دوام هستند.

تأثیر مدل کابینت آشپزخانه بر زیبایی و کارایی آن

کابینت آشپزخانه جذاب ترین بخش در طراحی داخلی ساختمان است. در واقع کابینت تاثیر فوق العاده ای در ظاهر خانه می گذارد. همانطور که قبلاً هم گفتیم آشپزخانه قسمت مورد علاقه خانم ها است. از بعد زیبایی که بگذریم، خانم ها علاقمند هستند تا هم وسایل به راحتی در دسترشان باشد و هم از فضای کابینت حداکثر استفاده را داشته باشند. بنابراین مدل کابینت آشپزخانه باید بگونه ای باشد که این نیازها را رفع کند.

کابینت‌ها عمدتاً از چوب و با بدنه لترون، ملامینه، pvc و رنگ پوششی ساخته می‌شوند. البته هنوز هم از کابینت‌های فلزی استفاده می‌شود اما ظاهر آن‌ها را به نحوی تغییر می‌دهند که چوبی به نظر برسد. کابینت‌ها از نظر قیمت به دو سطح اقتصادی و لاکچری تقسیم می‌شوند که مبنای قیمت گذاری جنس در آنهاست. کابینت‌های تمام چوب بالاترین قیمت و کابینت‌های لترون پایین‌ترین قیمت را دارند.

ویژگی و قیمت درهای ضد سرقت ارزان

خرید درب ضد سرقت در شرایط کنونی اصلی ترین نیاز منازل به شمار می روند. هر چقدر هم که خانه شیک و مجللی داشته باشید اما امنیت منزل فراهم نباشد، آسوده خاطر نخواهید بود. چرا که همیشه دغدغه دستبرد را دارید. خوشبختانه تمام این نگرانی ها فقط با خرید در ضد سرقت براحتی از بین میرود.

حال می‌خواهیم ببینم وجه تمایز این درها با در معمولی چیست؟ مهمترین ویژگی این درها این است که با استفاده از یک ورقه فلزی محکم و ضخیم که در داخل آن کار شده، شکستن و ورود از این طریق امکان ندارد. این درها از چندین نقطه به چهارچوب وصل می‌شوند و قفلشان ۱۱ زبانه دارد که از سه جهت مختلف عمل می‌کند.

تا چند سال پیش فقط درهای ضد سرقت ترک و چینی در بازار ایران موجود بود، اما رفته رفته امکان واردات قطعات آنها به ایران فراهم شد. بسیار مفتخریم که شرکت روماک جز اولین تولید کنندگان در ضد سرقت ایرانی می‌باشد. درهای ضد سرقت چینی، ترک و ایرانی از نظر ظاهری، کیفیت و قیمت با یکدیگر متفاوتند. از بحث ظاهر درها که فنی و تخصصی است می‌گذریم و به مساله جالب‌تر یعنی قیمت در ضد سرقت و کیفیت آنها می‌پردازیم.

اسم اجناس چینی که آورده می‌شود ذهن ما ناخودآگاه به سمت بی کیفیتی می‌رود. البته با تجربه‌ای که در چند سال اخیر در مورد این محصولات داشته‌ایم، خیلی هم اشتباه فکر نمی‌کنیم. قطعاً متوجه شدید که اگر به دنبال خرید در ضد سرقت ارزان هستید باید سراغ همین مورد بروید. اما توصیه ما این است که برای امنیت خانه‌تان کمی بیشتر هزینه کنید. در این صورت درهای ترک با داشتن کیفیت و قیمت بالا و در ضد سرقت ایرانی با قیمت متوسط و کیفیت خوب بهترین انتخاب ممکن برای شما است.

انواع مدل کمد دیواری و لباس در اتاق خواب

کمد دیواری جز مهمترین تجهیزات خانه محسوب می‌شود. خانه‌های شلوغ با وسایلی نا مرتب چندان محبوب نیست. به همین دلیل داشتن کمد دیواری چند منظوره به نظم و ترتیب لوازم و داشتن خانه آراسته کمک می‌کند. خبر خوب این است که تولیدکنندگان ایرانی این امکان را فراهم آورده اند که بر اساس فضای منزل و نیازتان طرح کمد دیواری خود را انتخاب کنید.

انواع و اقسام کمد دیواری را می‌توان در خانه تعبیه کرد. اگر فضای داخلی شما به قدر کافی بزرگ است می‌توانیم یک اتاق را به طور کامل به کمد لباس و وسایل شخصی اختصاص دهیم. خیلی هیجان‌انگیز و لذت بخش است که بتوانید تمام لوازم خود را داخل یک اتاق کمد آن هم به شکل منظم جا بدهید. در اینجا یک نمونه از اتاق کمد آورده شده است. برای مشاهده بیشتر عکس کمد دیواری می‌توانید به سایت روماک به آدرس https://romakcompany.com مراجعه کنید.

یک مدل دیگر که نمونه کوچک شده مورد قبلی می‌باشد، کمد دیواری اتاق خواب است. این طرح به نسبت فضای کمتری از اتاق خواب اشغال می‌کند و با داشتن قفسه و کشوهای زیاد، کارایی فوق‌العاده‌ای دارد و همه وسایل را می‌تواند به راحتی در آنجا داد.

کد خبر 429154

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.