۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
ایجاد ۲۵ ایستگاه ورزشی در کاشان

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری کاشان گفت: ۲۵ ایستگاه برای انجام ورزش‌های صبحگاهی در شهر کاشان راه اندازی شده و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای استفاده از آنها ضروری است.

به گزارش ایمنا، مرتضی والی زاده با اشاره به شیوع ویروس کرونا از اسفندماه سال گذشته و تعطیلی اماکن ورزشی زیر نظر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان اظهار کرد: طبق مجوز صادرشده از سوی ستاد مقابله با کرونا دو پارک تخصصی ورزشی بانوان مهربانو و شهربانو فعالیت خود را از سر گرفتند.

وی با بیان اینکه فعالیت این دو مجموعه ورزشی با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی فردی و عمومی انجام می‌شود، اضافه کرد: این مجوز صادره تنها شامل ورزش‌های انفرادی مثل اسکیت، تنیس و دوچرخه سواری است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه حفظ فاصله اجتماعی توسط بانوان در هنگام فعالیت در این دو مجموعه الزامی است، تصریح کرد: انجام ورزش‌های دسته جمعی همچون فوتبال، هندبال، بسکتبال در این دو مجموعه همچنان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

والی‌زاده با بیان اینکه مجتمع ورزشی شهربانو یکی از بزرگترین مجموعه‌های تخصصی ورزشی بانوان در سطح استان اصفهان است، خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان از تمام ظرفیت و امکانات خود برای ارتقا سلامت عمومی و نشاط اجتماعی خانواده‌ها استفاده می‌کند.

وی از راه اندازی ۲۵ ایستگاه برای انجام ورزش‌های صبحگاهی در سطح شهر کاشان خبر داد و عنوان کرد: شهروندان کاشانی باید توجه کنند استفاده از این ایستگاه‌ها هم باید با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با اشاره به سالن‌های ورزشی و زمین‌های چمن مصنوعی زیر نظر سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در سطح شهر تاکید کرد: انجام ورزش‌های تیمی همانند فوتبال کماکان در این اماکن ممنوع است.

منبع: مهر

کد خبر 427893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.