شورای شهر به‌زودی با نمایندگان تهران در مجلس دیدار می‌کند

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بحث‌هایی شده تا به زودی اعضای شورای شهر با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی دیداری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برگزاری جلسه هم‌اندیشی اعضای شورا با شهردار اظهار کرد: درخصوص پرونده باغات سوءتفاهم‌هایی مطرح بود که روی آن بحث شد؛ قوانینی که در طول سال‌ها تغییر کرده، جایگزین شده و شفاف نیست و باعث شده مردم نسبت به روند رسیدگی وضع باغات نگرانی و تقاضاهایی داشته باشند.

وی افزود: امروز با برگزاری این جلسه نظرات همه کسانی که در این موضوع دخیل هستند از جمله شهردار تهران، معاونان وی و کمیسیون‌های مربوطه مطرح شد و بحث خیلی خوبی شد و تأخیر برای حضور در جلسه صحن علنی نیز به همین دلیل بود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: اصلاحات پرونده‌ها، تعداد پرونده‌های مورد بررسی در سال و مدت زمانی که مردم باید برای صدور رأی شورا منتظر بمانند مورد بحث قرار گرفت و به نتایج خوبی رسیدیم و ثمره آن‌ها را در طول ماه‌های آینده خواهیم دید.

وی اضافه کرد: در دولت تدبیر و امید ساماندهی حمل‌ونقل عمومی به ویژه در کلانشهرها وضعیت مناسبی را طی نکرده و نیاز است نسبت به آن حساس‌تر باشیم و منابع جدیدی برای تأمین اتوبوس و واگن مترو تامین شود.

هاشمی خاطرنشان کرد: هنوز تا پایان دوره پنجم امکان تحقق این امر وجود دارد حتی اگر بکارگیری تعدادی از این اتوبوس‌ها و واگن‌ها به دوره ما نرسد اما اثرات آن در دوره‌های بعد دیده خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا درخواستی برای ملاقات با قالیباف از سوی شورا داده شده یا خیر، ادامه داد: بحث‌هایی شده تا به زودی اعضای شورای شهر با نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی دیداری داشته باشند؛ منتظر هستیم نمایندگان مستقر شوند تا در زمان مناسب ملاقات‌هایی انجام دهیم.

کد خبر 427790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.