تهیه نخستین نسخه نرم‌افزار موبایلی شهرداری کاشان

مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان گفت: در آینده نزدیک نخستین نسخه نرم افزار کاربردی موبایلی شهرداری با عنوان کاشان من منتشر می‌شود تا شهروندان بتوانند بخشی از سرویس‌های مورد نیاز خود از شهرداری کاشان را از این طریق دریافت کنند.

به گزارش ایمنا، ابوالفضل رسولیان اظهار کرد: راه‎اندازی بستر ارتباطی قوی بین شهرداری و شهروندان با هدف دسترسی سریع شهروندان به خدمات با اجرای اینترنت شهری و ارائه بسته‌های ماهیانه اینترنت رایگان به شهروندان از جمله اقدامات شهرداری کاشان است که در راستای تحقق شهر هوشمند انجام شده است.

وی با اشاره به افزایش ضریب اعتماد شهروندان به شهرداری از طریق ایجاد سامانه‌های شفاف سازی و ارائه پروژه‌های شهرداری همراه با جزئیات در بستر نقشه پراکندگی پروژه‌ها در قالب سامانه دیدبان خدمت گفت: در آینده نزدیک نخستین نسخه نرم افزار کاربردی موبایلی شهرداری با عنوان کاشان من منتشر می‌شود تا شهروندان بتوانند بخشی از سرویس‌های مورد نیاز خود از شهرداری کاشان را از این طریق دریافت نمایند.

مدیر مرکز آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان با اشاره به اقدامات شهرداری این شهر در راه‌اندازی شهر هوشمند کاشان عنوان کرد: شهر هوشمند، شهر سنسورهاست که با استفاده از آنها به عنوان ابزارهای سنجش پارامترهای فیزیکی محیط و پردازش اطلاعات به دست آمده از این حسگرها، زمینه را برای ارتقای کیفیت زندگی شهروندان فراهم می‌سازد.

رسولیان یادآور شد: دوربینی‌های پایش تصویر یک نمونه از این سنسورها به حساب می‌آید و بر این مبنا پروژه راه اندازی پایش تصویری در حال حاضر توسط حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری کاشان در حال پیگیری بوده و مرکز فناوری اطلاعات و ارتباطات نیز مشاوره‌های فنی لازم را در این خصوص ارائه می‌دهد.

منبع: مهر

کد خبر 425619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.