آخرین آمار ابتلاء به کرونا در اصفهان در ۳ خرداد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان شرایط آمار ابتلاء جدید به کرونا ویروس، ترخیص شدگان و تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه با وضعیت وخیم‌تر در بیمارستان‌ها در طی ۲۴ ساعت اخیر را تشریح کرد.

آرش نجیمی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آمار بیماران جدید مبتلایان به ویروس کرونا در طی ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: تعداد ۷۳ مورد بیمار جدید از افراد مشکوک به کرونا ویروس به جز شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل با علائم بالینی در بیمارستان‌ها بستری شدند.

وی افزود: در همین زمان خوشبختانه تعداد ۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کرونا که در ۲۲ مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان به جز کاشان و آران وبید گل تحت مراقبت بودند با بهتر شدن وضعیت عمومی بیماری ترخیص شدند ولازم است که در قرنطینه دوره نقاهت بیماری را سپری کنند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، گفت: اکنون تعداد کل بیمارانی که در شهرستان‌های استان به جز کاشان و آران و بید گل با تشخیص کرونا بستری هستند تعداد ۳۸۹ نفر است که از این تعداد متأسفانه ۱۱۲ نفر وضعیت حادتری را دارند و در بخش مراقبت‌های ویژه و آی سی یو های مراکز درمانی در حال دریافت خدمات درمانی هستند.

نجیمی با تاکید به اینکه امین و خورشید از بیمارستان‌های مرجع بستری بیماران کرونا در کلانشهر اصفهان است، تصریح کرد: لازم است که همشهریان از ترددهای غیرضروری پرهیز کنند و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شسشتشوی مرتب دست‌ها و قرنطینه خانگی بتوانیم به روند سیر نزولی این بیماری نفس گیر دست یابیم.

کد خبر 425326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.