ملابهرامی: بازیکنان بزرگی دوست دارند در تیم سپاهان بازی کنند

پاسور تیم والیبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان تدبیر سه ساله‌ای داشته است و قصد دارد برای سال دوم در بین چهار تیم و سال سوم قهرمان ایران باشد. با توجه به شنیده‌ها و شرایط موجود فکر می‌کنم برای لیگ آینده تیمی در شأن سپاهان بسته خواهد شد.

فرزاد ملابهرامی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص تمدید قراردادش با این باشگاه، اظهار کرد: سال گذشته همراه با تیم سپاهان لیگ خوبی داشتیم و نتایج خوبی گرفتیم. سرمربی تیم، محمدی راد به من لطف داشت و باشگاه سپاهان برای تمدید قرارداد درخواست کرد. امسال متوجه شدم با شرایطی که باشگاه سپاهان دارد، بازیکنان بزرگی دوست دارند در این تیم بازی کنند.
وی در رابطه با شرایط تیم سپاهان برای فصل آینده، افزود: باشگاه سپاهان تدابیر سه ساله‌ای داشته است و قصد دارد برای سال دوم در بین چهار تیم و سال سوم قهرمان ایران باشد. با توجه به شنیده‌ها و شرایط موجود فکر می‌کنم برای لیگ آینده تیمی در شأن سپاهان بسته خواهد شد.

ملابهرامی در ارتباط با تأثیر راه‌اندازی تیم‌های پایه باشگاه سپاهان بر والیبال استان، ادامه داد: چند سالی است که در رده نوجوانان و جوانان به تیم ملی بازیکن معرفی نکرده‌ایم و باوجود عملکرد خوب کانون‌های والیبال استان اما بازیکن ملی معرفی نکرده‌ایم. باشگاه سپاهان با این پتانسیلی که دارد و با توجه به کمک رحمان محمدی راد در بحث استعدادیابی و همراهی مربیانی مانند حسن افغانی می‌توان شرایط خوبی ایجاد کند.

کد خبر 424530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.