۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶

نهمین ابرکانال تاریخ بورس نیز فتح شد

فعالان بازار سرمایه دیگر با فتح ابرکانال شگفت زده نمی‌شوند
نهمین ابرکانال تاریخ بورس نیز فتح شد

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه_ ۱۳ اردیبهشت‌ماه_ با افزایش بی‌سابقه ۳۹ هزار و ۳۲۷ واحدی به ۹۱۷ هزار و ۴۲۸ واحد رسید و ضمن ثبت رکورد بی‌سابقه دیگری نهمین ابر کانال تاریخ خود را فتح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز شنبه_ ۱۳ اردیبهشت‌ماه_ با افزایش بی‌سابقه ۳۹ هزار و ۳۲۷ واحدی معادل با ۴.۴۸ درصد رشد به ۹۱۷ هزار و ۴۲۸ واحد رسید و ضمن ثبت رکورد بی‌سابقه دیگری نهمین ابر کانال تاریخ خود را فتح کرد.

از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس تهران می‌توان به افزایش ۱۲ هزار و ۲۹۵ واحدی شاخص هم وزن، ۱۰ هزار و ۴۶۲ واحدی شاخص قیمت، ۲۶ هزار و ۸۶۶ واحدی شاخص بازار اول، ۸۷ هزار و ۴۱۸ واحدی شاخص بازار دوم، ۳۳ هزار و ۹۹۱ واحدی شاخص صنعت، ۱۴۹۸ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و افزایش ۱۴۰۵ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات بورس تهران برابر با ۴۶۲۴ میلیون سهم بود که طی ۶۷۴ هزار و ۱۰۲ معامله و به ارزش بالغ بر ۷۱ میلیون و ۵۱۹ هزار و ۴۹۵ میلیون ریال، داد و ستد شد.

ارزش کل بازار بورس نیز به ۳۴ میلیون و ۴۲۴ هزار و ۶۴ میلیارد ریال رسید و با عبور از ارزش ۳۴ میلیون میلیارد، هدف ۳۵ میلیون میلیارد ریالی را دنبال می‌کند.

در این میان نمادهای "بکام"وخارزم" و " فخوز" بیشترین افزایش قیمت و نمادهای " اکالا"سمازن" و "وبهمن" نیز بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

بر اساس اطلاعات فوق، بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز خود موفق به ثبت دو رکورد تاریخی جدید شد. اولین رکورد مربوط به عدد شاخص کل است که برای اولین بار قله ۹۱۷ هزار واحدی فتح کرد و رکورد دوم ارزش کل بازار بورس است که با عبور از ارزش ۳۴ میلیون میلیارد ریالی در مسیر رسیدن به هدف ۳۳ میلیون میلیارد ریال قرار گرفته است.

کد خبر 421757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.