مخالفت سینماداران آمریکا با بازگشایی سالن های نمایش

انجمن ملی صاحبان سال های نمایش در آمریکا مخالفت خود را با بازگشایی سینماها و سال های تئاتر اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و نقل از هالیوود ریپورتر، تعدادی از ایالت های جنوبی آمریکا در تلاش هستند تا ممنوعیت ها و دستورات قرنطینه که در پی شیوع ویروس کرونا ایجاد شده را پایان دهند. در روز دوشنبه ایالت جورجیا ایالات متحده اعلام کرد که برخی کسب و کارها از جمله سالن های سینما و تئاتر در هفته آینده اجازه بازگشایی خواهد یافت.

این تصمیم با واکنش های مختلفی در هالیوود مواجه شد. انجمن ملی صاحبان سالن های نمایش در آمریکا هشدار داد که حتی اگر اجازه بازگشایی سالن ها توسط مقامات صادر شود، ‌هیچ سینما و یا سالن تئاتری بالافاصه بازگشایی نخواهد شد.

در بیانیه ای که انجمن ملی صاحبان سالن های نمایش صادر کرده آمده است: "در برخی از ایالت ها و مناطق محلی آمریکا بازگشایی سالن های سینما تحت شرایط خاص مجاز اعلام شده است. تا زمانی که بیشتر بازارهای ایالات متحده آمریکا باز نباشند، انتشار گسترده فیلم های جدید بعید به نظر می رسد. شاید آن تعداد سینمایی که مجوز بازگشایی گرفتند، بتوانند با فیلم های تجاری از نظر اقتصادی مشکلات خود را برطرف کنند،‌اما بسیاری از سالن ها قادر به بازگشایی نیستند و زیان زیادی خواهد دید."

نزدیک به پنج هزار و ۵۰۰ سیالن نمایش از ماه مارس در آمریکا بسته شدند و استرس ناشی از کرونا باعث خواهد شد تا اقبال عمومی پس از بازگشایی نسبت به گذشته کاهش یابد. در حال حاضر هالیوود و سینما آمریکا در حال کمک به سال های اکران هستند تا این صنعت رو پا بماند. سینماها در آمریکا امیدوارند که تا پیش از موعد اکران فیلم جدید کریستوفر نولان یعنی "تنت" بتوانند سالن ها را باز کنند تا از این فرصت برای جبران ضررها استفاده شود.

کد خبر 420252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.