۲ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
"اپو  A۱۲" به طور رسمی معرفی شد

گوشی "اوپو ای ۱۲" (Oppo A۱۲)، به عنوان جدیدترین گوشی ارزان قیمت اوپو معرفی شد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، گوشی هوشمند اوپو A12 محصولی مقرون به صرفه است که دارای صفحه نمایش ۶.۲۲ اینچی LCD بوده و در قسمت بالای نمایشگر آن بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی وجود دارد. دوربین سلفی این گوشی دارای حسگر پنج مگاپیکسلی است. کیفیت تصویر نمایشگر اوپو ای ۱۲ نیز ۷۲۰ * ۱۵۲۰ پیکسل و نسبت تصویر آن ۱۹ به ۹ است. لایه محافظتی گوریلا گلس ۳ از این گوشی در برابر ضربه محافظت می‌کند. ابعاد اوپو ای ۱۲،  ۸.۳ * ۷۵.۵ * ۱۵۵.۹ میلی‌متر بوده و ۱۶۵ گرم وزن دارد.

یک دوربین دوگانه در پنل پشتی گوشی اوپو ای ۱۲ قرار دارد، دوربین اصلی آن دارای حسگر ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین دیگر دارای حسگر دو مگاپیکسلی است. فلش LED زرد رنگی نیز در کنار این دوربین‌ها قرار دارد، سنسور اثر انگشت خازنی نیز کمی پایین‌تر از آن در مرکز صفحه تعبیه شده است. این گوشی به پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای هلیو P35 مدیاتک و پردازنده گرافیکی POWERVR GE8320 مجهز شده است. حافظه رم اوپو ای ۱۲، سه یا چهار گیگابایت و حافظه ذخیره سازی آن ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت است؛  البته امکان ارتقای حافظه گوشی از طریق کارت میکرو SD تا ظرفیت حداکثر ۲۵۶ گیگابایت وجود دارد.

این گوشی از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، شبکه 4G VoLTE، بلوتوث نسخه ۴.۲ و GPS پشتیبانی می‌کند. گوشی جدید از رابط کاربری ColorOS 6.1.2 بر پایه سیستم عامل اندروید ۹ پای بهره می‌برد. این گوشی در رنگ‌های مشکی و آبی با قیمت ۱۶۰ دلار برای ۶۴ گیگابایت ظرفیت داخلی و چهار گیگابایت حافظه رم در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت؛ هنوز تاریخ عرضه این گوشی مشخص نشده است.

کد خبر 419834

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.