حساب شهروندی هرچه سریع‌تر در همدان ایجاد شود

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به ایجاد حساب شهروندی اقدام کند که تمام مبالغ در یک حساب به نام یک شخص، متمرکز شود تا نگران از دست رفتن پول مردم نباشیم.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان حمید بادامی‌نجات در چهارمین جلسه صحن شورا در سال جاری با قدردانی از کادر درمانی و دست‌اندرکاران حوزه پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از جمله مجموعه مدیریت استان و شهرداری، اظهار کرد: اقدامات مسئولان استان به‌ویژه استاندار و سایر مسئولان از جمله اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری همدان که در راستای رفع دغدغه‌های مردم مبنی بر حفظ سلامت آنان، پای کار هستند؛ قابل قدردانی است.

وی حرکت به سمت هوشمندسازی شهر را حائز اهمیت دانست و افزود: بهره‌گیری از تکنولوژی روز در این برهه‌های حساس که به عنوان یکی از محاسن محسوب می‌شود، بسیار اثربخش است.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان ایجاد شهر هوشمند را از زیرساخت‌های لازم برای صدور حساب شهروندی برشمرد و تصریح کرد: در صورتی که مدیریت‌شهری این موضوع را جدی گرفته و زیرساخت‌های آن را را فراهم کند، می‌توانیم بنای خوبی را برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل تأکید شورا بر ایجاد حساب واحد شهروندی این بود که امکان ایجاد تجمیع کارت‌های شهری را ایجاد کنیم، همانگونه که دیگر شهرها در این زمینه اقدام کرده اند.

بادامی نجات ادامه داد: بر این اساس شهرداری باید هرچه سریعتر نسبت به ایجاد حساب شهروندی اقدام کند که تمام مبالغ را در یک حساب به نام یک شخص، متمرکز شود تا نگران از دست رفتن پول مردم، نباشیم.

کد خبر 418526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.