جولان سردار در روسیه/ اوساگونا در راه استوکس

سردار آزمون بالاخره اولین هتریک خود در روسیه را تجربه کرد تا با زدن سه گل و دادن یک پاس گل بهترین بازی زمین در مصاف زنیت با اورال لقب بگیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم‌ترین عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز -یکشنبه ۲۵ اسفند- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا می‌خوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "اوساگونا در راه استوکس" به نارضایتی مهاجم نیجریه‌ای سرخ‌ها از وضعیت مالی این باشگاه پرداخت، نارضایتی که شاید منجر به رفتن اوساگونا شود، کسی که در چندین بازی که برای پرسپولیس انجام داد هرگز گلس نزد و تنها یک پاس گل را در دربی برای علی علیپور ارسال کرد تا برخی نام و نقش او را برابر با جونیور براندائو قرار دهند.

"گل" با عنوان"جولان سردار در سرزمین تزارها" به هتریک سردار آزمون در جریان برد هفت گله زنیت مقابل اورال پرداخت، جایی که سردار ایرانی علاوه بر زدن سه گل یک پاس گل نیز ارسال کرد تا بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد و در جدول گلزنان نیز مدعی لقب بگیرد، این روزنامه خبر از ابتلای قطعی فتح الله زاده به کرونا را نیز داد.

"هدف" با عنوان "یه مرد نیست یه مرد" به کنار کشیدن فتح الله زاده و انصاری فرد در شرایط مالی ضعیف و سیاه باشگاه پرداخت، البته که این دو مدیر سابقه دار بیماری و هیئت مدیره را بهانه‌ای برای کنار کشیدن از سمت خود در باشگاه قرار دادند.

"ایران ورزشی" با عنوان"دو هفته پیش از استعفای تاج می‌دانستم ماندگار نیست" به اظهارات قاضی زاده هاشمی نماینده مجلس پرداخت، کسی که برای اولین بار مبلغ قرارداد ویلموتس را نیز اعلام کرد و افشاگری‌های زیادی را نیز در چند ماه اخیر در خصوص فوتبال ایران انجام داده است.

"پیروزی" با عنوان"قانون بقای جام" به صدرنشینی پرسپولیس در ابتدا و انتهای سال واکنش نشان داد و صدرنشینی سرخ‌ها را موضوعی دانسته است که از هر مربی به مربی بعدی منتقل می‌شود.

کد خبر 414997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.