ترکیب استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان (احتمالی)

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۲۰ امشب در ورزشگاه آزادی و در هفته بیست‌ونهم لیگ‌برتر مقابل گل‌گهر سیرجان صف‌آرایی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم فوتبال استقلال تهران امشب _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در چارچوب هفته بیست‌ونهم و ماقبل پایانی بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه آزادی تهران رودرروی گل‌گهر سیرجان قرار خواهد گرفت.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال تهران مقابل گل‌گهر سیرجان را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد؛

کاپیتان حسینی درون قفس‌توری

کاپیتان استقلال بازیکن بدون جانشین آبی‌ها در این مسابقه هم درون دروازه آبی‌ها قرار خواهد گرفت و عقب‌تر از همه بازیکنان از دروازه استقلال دفاع خواهد کرد، او در این مسابقه کار دشواری مقابل خط حمله گل‌گهر خواهد داشت، جوان‌های با انگیزه‌ای که شاید تجربه بالایی در مسابقات این‌چنینی نداشتند اما از لحاظ استعداد فردی در سطح خوبی قرار دارند و می‌توانند گلر استقلال را به چالش بکشند.

مدافع برزیلی رهبر قلب‌دفاع آبی‌ها

رافائل سیلوا احتمالاً رهبر خط دفاعی استقلال در مسابقه امشب خواهد بود و ایمان سلیمی گزینه حضور در سمت راست آرایش سه‌دفاعه آبی‌پوشان است و هواداران استقلال چشم‌انتظار پایان دوران غیبت آرمین سهرابیان در ترکیب تیم‌شان هستند. مدافع چپ‌پای استقلال که در فاز تهاجمی هم به کمک تیمش می‌آید، گفته می‌شود سرانجام توانسته است با موفقیت دوره مصدومیت را پشت سر بگذارد و گویا او قرار است در مقابل تیم سابقش در قامت سورپرایز ویژه نکونام به میدان برود.

میانه‌میدان برای استقلال دچار تغییرات می‌شود

روزبه چشمی که در فصل جاری بارها در پست مدافع میانی به کار گرفته شده، احتمالاً امشب با توجه به در دسترس بودن مدافعان موردپسند جواد نکونام به خط هافبک منتقل خواهد شد و در نقش هافبک دفاعی، به‌جای زبیر نیک‌نفس به میدان می‌رود و هافبک شماره ۱۴ استقلال نیمکت‌نشین می‌شود که این تغییر می‌تواند در تغییر سبک بازی آبی‌ها و تهاجمی‌تر شدن آن، نقش‌آفرین باشد. آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف هم دیگر چهره‌های خط هافبک استقلال هستند و احتمالاً همچون دیدارهای قبلی، صالح حردانی و ابوالفضل جلالی هم در نقش وینگ‌بک راست‌وچپ در ترکیب آبی‌ها به میدان خواهند رفت و برخلاف شایعات، جلالی مشکلی برای همراهی استقلال در مسابقه امشب ندارد.

محمدی و بلانکو امیدهای گلزنی نکو

زوج هجومی استقلال توسط دو بازیکن تشکیل خواهد شد که یکی از آن‌ها مهرداد محمدی خواهد بود با توجه به اینکه لیگ به حساس‌ترین مقطع خود رسیده نکونام بازیکنی که در شرایط مسابقه قرار گرفته است را روی نیمکت قرار نمی‌دهد و ریسک نخواهد کرد و با کمترین تغییر از مهرداد به عنوان زوج هجومی بلانکو استفاده خواهد کرد. مهاجم آرژانتینی استقلال بازیکنی است که نکونام او را تا حد امکان در زمین نگه می‌دارد و از مسئولیت‌پذیری و توانایی‌های این بازیکن حداکثر بهره را خواهد برد، این بازیکن در بازی با گل‌گهر در نوک پیکان خط حمله استقلال حضور خواهد داشت.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان

سیدحسین حسینی، رافائل سیلوا، ایمان سلیمی، آرمین سهرابیان، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، روزبه چشمی، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

کد خبر 757844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.