ترکیب پرسپولیس مقابل شمس‌آذر (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس امشب در هفته بیست‌ونهم از ساعت ۲۰ امشب میهمان شمس‌آذر قزوین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال شمس‌آذر قزوین و پرسپولیس تهران امشب _سه‌شنبه هشتم خرداد_ در چارچوب هفته بیست‌ونهم و ماقبل پایانی رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال باشگاه‌های ایران در فصل بیست‌وسوم از ساعت ۲۰:۰۰ در ورزشگاه سردار جنگل قزوین با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای جدال با شمس‌آذر قزوین را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

بیرو آماده کلین‌شیت در قزوین

علیرضا بیرانوند که شانس کسب دستکش طلا را از دست داده و این عنوان را به حسین پورحمیدی و سیدحسین حسینی واگذار کرده است، حالا امیدوار به قهرمانی با تیم پرسپولیس در پایان لیگ برتر ایران است تا کام خود را به این شکل شیرین کند و یک‌بار دیگر با قرمزپوشان پایتخت به دبل قهرمانی در لیگ‌برتر دست پیدا کند.

مدافعان همیشگی مقابل مهاجمان شمس‌آذر

با توجه به شرایط گئورگی گولسیانی در خط دفاع و با وجود اینکه او روز قبل از بازی با تیم تمرین کرده باز هم بعید است در ترکیب اصلی قرار بگیرد. از طرفی با نمایش نه‌چندان جالب فرشاد فرجی احتمال حضور علی نعمتی در مرکز خط دفاع و متمایل به دفاع چپ وجود دارد. محمدحسین کنعانی‌زادگان هم دیگر بازیکنی است که در قلب خط دفاعی کنار مدافع گرجستانی برای حفاظت از دروازه پرسپولیس تلاش خواهد کرد.

میانه زمین در اختیار سروش رفیعی

زوج مسعود ریگی تغییر خواهد کرد و یکی از بین محمد خدابنده‌لو یا سینا اسدبیگی کنار این هافبک بازی خواهند کرد. اگر اوسمار حالت و نوع تدافعی‌تری مقابل شمس‌آذری‌ها بگیرد به سینا اسدبیگی بازی خواهد داد و شاید به‌خاطر بازی خارج از خانه با وی شروع کند، اما محمد خدابنده‌لو هم با نمایشی که مقابل استقلال خوزستان ارائه داد شایستگی فیکس شدن را دارد. اوستون اورونوف در بازی قبلی خوب نبود و مقابل هوادار هم کاری از پیش نبرد، اما قرار نیست در قزوین هم ستاره‌ای خاموش باشد و به‌طور قطع می‌توان روی توانمندی‌هایش حساب کرد.

آل‌کثیر و اورونوف آماده گلزنی در قزوین

عیسی آل‌کثیر یکی از ارکان اصلی موفقیت پرسپولیس در این هفته‌ها بوده و محال است گزینه مدنظر باشد و با این تفاسیر باید به سراغ امید عالیشاه رفت. البته عالیشاه هم در مصاف با استقلال خوزستان تلاش فراوانی انجام داد و پنالتی‌ای که امیری به دست آورد، حاصل سخت‌کوشی کاپیتان امید بود. با این حال اگر قرار باشد امیری در ترکیب اصلی به میدان برود، بازیکنی که به نیمکت تبعید می‌شود آقای شماره دو خواهد بود؛ اتفاقی که بعید است به وقوع بپیوندد.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل شمس‌آذر

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون اورنوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه و عیسی آل‌کثیر

کد خبر 757709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.