ابتلای سه پزشک و دو رئیس بیمارستان نجف‌آباد به کرونا

نماینده مردم نجف آباد در مجلس گفت: در حال حاضر سه پزشک متخصص و رؤسای کنونی و سابق دو بیمارستان نجف‌آباد به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

ابوالفضل ابوترابی در مصاحبه با خبرنگار ایمنا از با اشاره به پیشنهادش برای تعطیلی بازار و ادارات شهرستان طی نشست اخیر مجمع نمایندگان استان اصفهان، اظهار کرد: چنین تصمیم‌هایی باید به صورت کشوری گرفته شود و چون هنوز نجف‌آباد در وضعیت زرد قرار دارد، چنین امکانی وجود ندارد.

وی از عدم قرنطینه شهر قم در اولین روزهای رسانه‌ای شدن این موضوع نیز انتقاد کرد و گفت: اگر این کار انجام شده بود، حداقل تا حدودی می‌توانستیم سرعت شیوع کرونا را کنترل کنیم.

نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت از مردم به حضور در منزل و رعایت نکات بهداشتی، گفت: ستاد مردمی مقابله و پیشگری از ویروس کرونا با محوریت هلال احمر شهرستان، آماده ساماندهی و آموزش نیروهای داوطلب است.

ابوترابی ادامه داد: مردم باید خطر کرونا را جدی بگیرند. در حال حاضر سه پزشک متخصص و رؤسای کنونی و سابق دو بیمارستان نجف‌آباد به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

وی از احتمال اختصاص برخی ورزشگاه‌های شهرستان به محل نگهداری بیماران کرونایی در صورت عدم رعایت مسائل بهداشتی از سوی مردم و گذر نجف‌آباد از شرایط زرد به قرمز نیز خبر داد.

کد خبر 414995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.