قرار نیست یزد روی دست چین را بیاورد

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد گفت: اقدام شهرداری و شورای شهر در همکاری با دستگاه‌های مسئول برای مقابله با این بیماری ارزشمند بوده و اکنون زمان مضحکه کردن نیست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا قمی امروز (چهارشنبه) در دویست و بیست و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر یزد، با اشاره به اینکه افدامات مجموعه شهرداری در مقابله با شیوع بیماری کرونا قابل تقدیر است، اظهار کرد: این بیماری با همه مشکلات و بدی‌هایی که داشت یادآور نکته بسیار خوبی بود که وقتی همدلی و وفاق وجود داشته باشد، مهار کردن دشمنان و موضوعات ناشناخته نیز قابل انجام است.

وی با بیان اینکه اقدامات هر چند کوچک اما در حد توان افراد یا نهادها از سوی برخی به تردید و مضحکه گرفته می‌شود، افزود: گاهی حجم و اندازه یک اقدام مهم نیست بلکه ارزش آن به احساس وظیفه کردن افرادی است که انجام می‌دهند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه ساخت مرکز درمانی برای مواقع بحران، از کارهای ارزشمند و مبارکی بود که توسط شهرداری انجام شد، تصریح کرد: اقدام شهرداری و شورای شهر در همکاری با دستگاه‌های مسئول برای مقابله با این بیماری ارزشمند بوده و اکنون زمان مضحکه کردن نیست.

وی با اشاره به انعکاس اشتباه مصوبه شورا برای ساخت این بیمارستان، خاطرنشان کرد: برخی رسانه‌ها در انعکاس این مطلب دچار اشتباه شدند و بعضاً گفتند یزد قرار است روی دست چین را بیاورد و ظرف سه روز بیمارستان احداث کند.

قمی ادامه داد: شهرداری یزد برای ساخت این بیمارستان در مساحت هزار متری و ظرف ۱۵ روز پیشگام شده است بنابراین درخصوص آن نه بزرگنمایی شود نه سیاه‌نمایی؛ بلکه تلاش شده با این پروژه برای جداسازی مبتلایان به کرونل از سایر بیماران اقدامی انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم ما بدون هیچ‌گونه ابزاری در زمان جنگ پل می‌زدند و اکنون نیز با انجام اقدامات کوچک باید مقدمه دستاوردهای بزرگ‌تر را فراهم کنیم، افزود: امید است با برنامه‌ریزی‌های معاونت عمرانی شهرداری حتی زودتر از زمان اعلام شده این بیمارستان تحویل داده شود.

کد خبر 413517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.