افزایش ۲۵ درصدی نرخ کرایه اتوبوس‌های تبریز در سال ۹۹

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و عوارض اکران در فضاهای تبلیغاتی شرکت واحد سال آینده طبق جدول پیشنهادی شهرداری خبر داد.

به گزارش ایمنا، فرخ جلالی در صحن علنی شورای اسلامی تبریز با بیان اینکه هزینه‌های اتوبوسرانی افزایش یافته است، اظهار کرد: پرداخت بخشی از هزینه‌های بخش خصوصی نیز بر عهده‌ شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز است؛ بخش خصوصی نسبت به شرکت، بیشترین اتوبوس را دارد، به جرات می‌توان گفت، شرایط ناوگان اتوبوسرانی تبریز به لحاظ برخورداری از اتوبوس چندان مناسب نیست، اما در عین حال تبریز بعد از مشهد، در وضعیت بهتری قرار دارد ولی در همین وضعیت فعلی نیز صورت خود را با سیلی سرخ نگه داشته‌ایم.

وی در خصوص ماده ۲۵ مبنی بر افزایش کرایه ناوگان حمل و نقل اتوبوسرانی و عوارض اکران در فضاهای تبلیغاتی شرکت واحد طبق جدول پیشنهادی شهرداری، گفت: میانگین افزایش کرایه ۱۶ مسیر حدود ۲۵ درصد و حداکثر ۳۰ درصد است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه افزود: می خواهیم پرداخت پول نقد در کرایه اتوبوس را حذف کنیم، اکنون ۳۴ درصد پرت بلیت داریم و به صلاح مردم است که از کارت استفاده کنند.

جلالی با بیان اینکه استفاده از کارت به جای پول نقد، به نفع شهرداری، شهر و کسانی است که از کارت استفاده می کنند، تصریح کرد: افزایش ۲۵ درصدی در راستای جمع آوری پول نقد و جایگزین کردن پرداخت الکترونیکی اجرا شود، اگر در ایستگاهی کارت خوانی کار نکرد، مردم از آن به طور رایگان استفاده کنند.

کد خبر 407704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.