توقف برنامه‌های هفته رشت به دلیل شهادت سردار سلیمانی

عضو شورای اسلامی شهر رشت گفت: به دلیل شهادت سردار سلیمانی بخشی از برنامه‌های ویژه هفته رشت با تصمیم شورای شهر و شهرداری لغو شد.

محمدحسن عاقل‌منش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص برنامه‌های هفته رشت، اظهار کرد: شهرداری برنامه‌های خود را به مناسبت روز و هفته رشت از پیش از آغاز این هفته برگزار کرد اما به دلیل شهادت سردار سلیمانی این برنامه‌ها با تصمیم شورای شهر و شهرداری در همان روز ۱۲ دیماه متوقف شد.

وی افزود: جمع‌بندی فعالیت‌ها توسط روابط عمومی شهرداری انجام شده که برای ارائه در اختیار شورای شهر قرار خواهد گرفت؛ زمانی که این جمع‌بندی اتفاق افتاد ره‌آورد بزنامه‌ها در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

عضو شورای اسلامی شهر رشت درباره برنامه‌های اجرا شده در هفته رشت تصریح کرد: همایش رشت پژوهی، نشست‌های تخصصی درباره زبان مادری، خاطره‌گویی رزمندگان رشتی، نواخته شدن زنگ رشت، گلباران گلزار شهدا و همایشی که برای پلاک کوبی شهر خلاق خوراکی با حضور دبیرکل کمیسیون ملی یونسکو برگزار شد، از جمله برنامه‌هایی بودند که در همان روز رشت (۱۲ دیماه) انجام شد.

وی ادامه داد: به همین مناسبت از سردیس دکتر آذر اندامی در بلواری با همین نام و سردیس دکتر میر جعفر ابریشم چیان در دانشکده علوم پایه دانشگاه گیلان که جزء مشاهیر شهر رشت محسوب می‌شوند نیز رونمایی شد.

عاقل منش اضافه کرد: چند جشنواره، مسابقه و نمایشگاه ویژه هفته رشت طرح‌ریزی شده بود تا به‌طور مفصل این برنامه‌ها تا پایان هفته انجام شود که همگی لغو شدند؛ جشنواره ازگیل و کنس
تئاترهای خیابانی و چندین برنامه فرهنگی تفریحی دیگر از جمله این برنامه‌ها بود.

کد خبر 404178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.