سانسور عجیب لباس در سریال دل

رنگ لباس نسرین مقانلو در سریال دل به دلیل ممیزی تغییر داده شد.

به گزارش ایمنا در سکانس های عروسی سریال دل به کارگردانی منوچهر هادی، رنگ لباس نسرین مقانلو دچار ممیزی شد و از رنگ اصلی به رنگ آبی تغییر پیدا کرد.

منوچهرهادی کارگردان سریال دل با انتشار عکس اصلی این لباس در اینستاگرام شخصی خود اعلام کرد: «به دلیل ممیزی لباس بانو نسرین مقانلو توسط وزارت ارشاد مجبور شدیم بخش رنگی لباس رو به رنگ آبی در بیاوریم، این پروسه نزدیک به دو ماه کار برد و در بخش‌هایی از صحنه‌های فیلم گردن‌بند خانم مقانلو هم به رنگ آبی درآمده بود که بهتر ازین نمی‌شد.»

این نخستین بار نیست که ممیزی های پوششی را در شبکه خانگی می ببینم؛ زمانی که سریال ” عاشقانه ” آمد، بعد از چند قسمت دچار توقیفی کوتاه شد و سپس شاهد حجابی داخل سریال بودیم که به صورت کامپیوتری وارد سریال شده بود.

سریال جدید منوچهر هادی با نام دل در ۷۲ ساعت ابتدایی انتشار در نمایش خانگی، رکورد تماشای آنلاین را شکست و با ثبت ۱۳میلیون و ۴۴۰ هزار دقیقه توانست به پر مخاطب‌ ترین سریال شبکه نمایش خانگی در سه روز اول انتشار تبدیل شود.

اطلاعات بیشتر درباره سریال دل را از اینجا بخوانید

سریال دل برای پخش از شبکه نمایش خانگی است و از ۱۳ آذر هر چهارشنبه یک قسمت از آن پخش می‌شود. برای دانلود این سریال اینجا کلیک کنید

کد خبر 402791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.