حذف مهناز افشار از فیلم آشفته‌گی

تصویر مهناز افشار بازیگر اصلی فیلم آشفته‌گی از پوستر این فیلم حذف شد.

به گزارش ایمنا در حالی‌که قرار است فیلم آشفته‌گی فریدون جیرانی روز چهارشنبه_ ۲۷ آذر ماه_ به اکران عمومی درآید، حذف عکس مهناز افشار از پوستر رسمی این فیلم و جایگزینی عکس بهرام رادان باعث شده پوستر فیلم بدون بازیگر اصلی زن و با دو تصویر بهرام رادان منتشر شود.

آشفته گی

موضوع فیلم آشفته گی چیست؟

آشفتگی که با نام آشفته گی به روی پرده می‌آید فیلمی به کارگردانی و نویسندگی و تهیه‌کنندگی فریدون جیرانی محصول سال ۱۳۹۷ ایران می‌باشد. این فیلم برای نخستین بار در سی و هفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. فیلم‌های عاشقانه-جنایی، در سینمای جهان سابقه طولانی و پر و پیمانی دارند، فیلم آشفته‌گی  قرار است از همین دست فیلم‌ها باشد، این فیلم داستان دو برادر دوقلو به نام‌های بردیا و باربد است که گویی از زمان کودکی با یکدیگر رقابت داشته‌اند، نقش هر دو برادر را بهرام رادان ایفا می‌کند، باید دید خروجی فیلم به مخاطب آشفته‌گی القا می‌کند یا عشق و جنایت.

آشفته گی

فریدون جیرانی در نشست مطبوعاتی این فیلم در زمان جشنواره اظهار کرد با آشفته‌گی سعی کرده به سینمای نوآر فرانسه روی بیاورد.

بازیگران آشفته گی چه کسانی هستند؟

بهرام رادان در نقش باربد و بردیا، مهناز افشار در نقش دریا مشرقی، مهران احمدی در نقش ارژنگ و نسیم ادبی و نازنین صلح جو از بازیگران آشفته‌گی هستند. آهنگساز این فیلم کارن همایونفر است.

دلیل حذف مهناز افشار از پوستر آشفته گی چیست؟

به نظر می‌رسد مهاجرت مهناز افشار به خارج از کشور و حضورش در یک برنامه استعدادیابی ماهواره‌ای، دلیل این اتفاق باشد.

فریدون جیرانی کیست؟

فریدون جیرانی متولد سال ۱۳۳۰ در  بردسکن (کاشمر خراسان) کارگردان، فیلم‌نامه‌نویس، تهیه‌کننده و مجری ایرانی است. فیلم‌های وی اغلب پر فروش و جنجالی بوده‌اند، او فعالیت خود را در تئاتر با بازی در نمایش عصمت در سال ۱۳۵۱ شروع کرد، از فیلم‌های او می‌توان به قرمز، شام آخر، پارک‌وی، نهنگ آبی و خفه گی اشاره کرد. جیرانی مجری سابق برنامه تلویزیونی هفت است، وی در مطبوعات نیز فعالیت می‌کند. جیرانی برای فیلم شام آخر و خفه‌گی جوایزی دریافت کرده است.

بهرام رادان کیست؟

بهرام رادان زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران بازیگر و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان برجسته‌ای چون داریوش مهرجویی، مسعود کیمیایی، واروژ کریم‌مسیحی و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است. اولین فیلم رادان شور عشق بود و در فیلم‌هایی مانند سنتوری، گیلانه، پل چوبی، بارکد، ایده اصلی و سونامی ایفای نقش کرده است، رادان دو سیمرغ بلورین نقش اول مرد برای ایفای نقش در فیلم‌های سنتوری و شمعی در باد دریافت کرده است.

مهناز افشار کیست؟

مهناز افشار زاده ۲۱ خرداد ۱۳۵۶ در تهران هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است. او بازیگری را با مجموعه تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد، برخی فیلم‌های او عبارتند از: قسم، خوک، شاه کش، پل چوبی، کما و نهنگ عنبر، افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.

افشار


مهناز افشار در مهر ۱۳۹۸ اعلام کرد از همسرش یاسین رامین جدا شده است و طی هفته‌های گذشته انتشار تصاویر افشار از حضور در برنامه استعدادیابی یکی از شبکه های فارسی زبان خارجی در کنار دو خواننده غیرمجاز خبرساز شده است.

کد خبر 401497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.