جایزه ای که الناز شاکردوست از پنه لوپه کروز و کایرا نایتلی ربود

دومین جشنواره فیلم های سیاسی کاراسون فرانسه به کار خود پایان داد و الناز شاکردوست توانست در رقابت با پنه لوپه کروز، کایرا نایتلی و ساندرین بونر پیروز شود و جایزه بهترین بازیگر زن این جشنواره را به دست آورد.

به گزارش ایمنا فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد ساخته نرگس آبیار در جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون توانست جایزه بزرگ هیات داوران به عنوان بهترین فیلم جشنواره، جایزه بهترین بازیگر زن برای الناز شاکردوست و جایزه هیات داوری دانشجویان را دریافت کند.

دیگر بازیگران زن حاضر در جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون در فرانسه که شاکردوست با آن‌ها رقابت کرد بازیگران مشهور سینمای جهان از جمله پنه لوپه کروز، کایرا نایتلی و ساندرین بونر با فیلم‌های شبکه کوبایی و اسرار مخفی بودند.

پنه لوپه کروز بازیگر سرشناس سینما جهان است که از برجسته‌ترین فیلم‌های او می‌توان ولور (2006) که نامزد گلدن گلوب و اسکار شد، ویکی کریستینا بارسلونا که پنه‌لوپه برای بازی در آن برنده جایزه اسکار سال 2008 شد، دزدان دریایی کارائیب و همه می‌دانند را نام برد.

پنه لوپه کروز

 پنه‌لوپه کروز مدل شرکت‌هایی چون منگو، لورئال و رالف لورن است و فعالیت‌های خیریه فراوانی دارد.

کایرا نایتلی در فیلمهای غرور و تعصب، جنگ ستارگان، آناکارنینا و بازی تقلید نقش آفرینی کرده است.

کایرا

 نایتلی چندین بار در نظرسنجی‌های مختلف جز زیباترین زنان دنیا شناخته شده است.

فیلم سینمایی شبی که ماه کامل شد پس از حضور در بیست و سومین جشنواره شب‌های سیاه تالین در کشور استونی و دریافت جایزه بهترین فیلم تماشاگران، در دومین حضور بین‌المللی خود در دومین جشنواره فیلم‌های سیاسی فرانسه نمایش داده شد، این جشنواره توسط کوستا گاوراس کرگردان یونانی- فرانسوی پایه گذاری شده که از آثار وی می‌توان به اعتراف، شهر دیوانه و سرمایه اشاره کرد.

الناز شاکردوست

فیلم شبی که ماه کامل شد در جشنواره فیلم‌های سیاسی کاراسون فرانسه با ۶ فیلم بلند داستانی رقابت کرد و از ۱۹ تا ۲۳ آذرماه در بخش مسابقه فیلم‌های بلند این رویداد سینمایی نمایش داده شد.

کد خبر 401311

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • نرگس SE ۰۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۵
    3 0
    بی نقص ترین و واقعی ترین فیلم ایرانی ک تا بحال دیدم. من تا یه هفته شبا ب نقشهای داستان فکر میکردم و تازه فهمیدم چ ادمای وحشتناکی همین حوالی مون هستن و چقد ساده و راحت ممکنه ادم ب دام بلا بیفته