تنها راه آرام کردن مردم شنیدن دغدغه های آن هاست

دبیر حزب اراده ملت منطقه اصفهان با اشاره ناآرامی های موجود در سطح شهر، گفت: تنها راه آرام کردن مردم شنیدن دغدغه های آن هاست. باید با مردم صحبت کرد و به مشکلات آن ها گوش فرا داد.

امید شفیعی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در مورد واکنش مردم به افزایش قیمت بنزین گفت: مطالبات مردم را باید شنید اما روشی که در خیابان ها دیدیم مورد قبول هیچکس نیست. اینگونه آشوب ها باعث آسیب دیدن بخش اعظمی از مردم و اموال عمومی خواهد شد و جز هزینه و تخریب هیچ سود و نتیجه ای نخواهد داشت. 

وی افزود: اصلی ترین دلیل اعتراض نسبت به افزایش قیمت بنزین، ترس از تاثیر سو بر معیشت جامعه است. مردم انتظار دارند تاثیرات مثبت افزایش نرخ بنزین را به سرعت در زندگی خود ببیند و اگرهم قرار نیست تاثیر مثبی بر سطح معیشت آن ها داشته باشد، قیمت کالا و اجناس تغییری نکند و فشار اقتصادی بیشتری بر آن ها وارد نشود.

دبیر حزب اراده ملت منطقه اصفهان ادامه داد: قیمت بنزین در ایران در مقایسه با دیگر کشورهای بسیار کم است اما درآمد و سطح معیشت مردم نیز به نسبت درآمد و معیشت مردم کشورهای دیگر دنیا بسیار کم است. اگر قرار است نرخ بنزین را واقعی کنیم باید میزان درآمد مردم را نیز افزایش دهیم. به نظر اعتراض مردم نسبت به این موضوع است و نه افزایش قیمت بنزین.

شفیعی با اشاره ناآرامی های موجود در سطح شهر خاطرنشان کرد: تنها راه آرام کردن مردم شنیدن دغدغه های آن هاست. باید با مردم صحبت کرد و به مشکلات آن ها گوش فرا داد. مردم وقتی ببینند مسئولان به مشکلات آن ها توجه و برای رفع آن ها تلاش می کنند، در هر شرایطی پشت آن ها می ایستند و از تصمیمات آن ها حمایت می کنند.

کد خبر 397198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.