اطلاعی از اخراج چهار بازیکن ذوب آهن ندارم/ کسی در کار منصوریان دخالت نمی کند

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن گفت: منصوریان قول داده که تیم را به جایگاه مناسب در نیم‌فصل اول می رساند، اما گفته نشده که باید ۱۲ امتیاز کسب کند.

احمد جمشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با انتشار اخباری در برخی رسانه ها مبنی بر اخراج چهار بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن از این  تیم، اظهار کرد: از این موضوع اطلاعی ندارم و سرمربی تیم نیز این موضوع را به باشگاه اعلام نکرده است. در لیست بازیکنان اخراجی ما فقط دو بازیکن به ما اعلام شده بود و شخص دیگری به این لیست اضافه نشده است.

وی ادامه داد: منصوریان برای صلصالی صحبت خود را به ‌صورت شفاهی اعلام کرده است، اما هنوز کتبی نامه ای به باشگاه ارسال نشده است، هرگاه کتبی به باشگاه اعلام شد، پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد و در صورت نیاز صلصالی به تیم اضافه خواهد شد.

سخنگوی باشگاه ذوب‌آهن افزود: صلصالی یک بازیکن متعصب و با اخلاق باشگاه ذوب‌آهن بوده است، اگر سرمربی تیم با این موضوع موافقت کند باشگاه مخالفتی ندارد.

جمشیدی با اشاره به اینکه همه کادر فنی موفقیت باشگاه را می‌خواهند، اضافه کرد: با منصوریان صحبت‌های لازم شده است و بحث‌های فنی بر عهده سرمربی است اما اگر حمایتی در بحث فنی نیاز داشته باشد ما به او کمک خواهیم کرد. منصوریان سرمربی تیم است و کسی در کارش دخالت نمی‌کند و اگر تصمیمی بگیرد به نفع باشگاه ذوب‌آهن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ذوب‌آهن می‌تواند در چهار بازی آینده خود ۱۲ امتیاز کسب کند؟ ادامه داد: بحث کسب ۱۲ امتیاز نبوده است، بلکه باشگاه اعلام کرده که امتیازهای لازم را در پایان نیم‌فصل اول کسب می‌کنیم تا جایگاه تیم بهتر شود، منصوریان قول داده که تیم را به جایگاه مناسب در نیم‌فصل اول خواهد رساند، اما گفته نشده است که باید ۱۲ امتیاز کسب کند.

کد خبر 397124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.