برقراری روزانه یکصد تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری شاهرود

سرپرست بخش پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود گفت: به طور میانگین روزانه یکصد تماس و ماهانه سه هزار تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار می‌شود که از این مقدار ۸۰ درصد عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایمنا، مهدی مزجی، اظهار کرد: ۱۳۷ یکی از شماره‌های شهرداری است و شهروندان می‌توانند در هر ساعتی از شبانه‌روز با اداره ارتباطات مردمی شهرداری تماس گرفته و اگر مشکلی در منطقه، کوچه و محل زندگی خود داشته باشند را اعلام کنند تا جهت رفع آن اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه کارکنان این اداره همکاران به صورت شبانه‌روزی در سه شیفت کاری پاسخگوی مردم هستند، تصریح کرد: وقتی شهروندان با شماره ۱۳۷ تماس می‌گیرند، تماس آن‌ها در سه قالب پیام عادی، پیام‌های اطلاع‌رسانی و پیام‌های فوری طبقه‌بندی و بلافاصله به منطقه مورد نظر اعلام می‌شود. 

سرپرست بخش پاسخگویی به شکایات مردمی ۱۳۷ شهرداری شاهرود با بیان اینکه سه بخش پاسخگویی، بازخورد و بازرسی در این اداره فعال است، تصریح کرد: در تماس با سامانه ۱۳۷ شماره مخاطب ثبت و طرح مشکل، آدرس دقیق و منطقه شهری از شهروندان سؤال می‌شود.

مزجی با بیان اینکه کارشناسان شاغل در این بخش اطلاعات کاملی از فعالیت بخش‌های مختلف شهرداری نظیر عمرانی، خدماتی و ترافیکی دارند، افزود: معمولا در این تماس‌ها شماره تلفن همراه شهروندان برای ارسال کد رهگیری پیام، دریافت می‌شود.  

وی گفت: به طور میانگین روزانه یکصد تماس و ماهانه سه هزار تماس از سوی شهروندان با این سامانه برقرار می‌شود که از این مقدار ۸۰ درصد عملیاتی می‌شود.

کد خبر 394292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.