برگزاری نمایشگاه یک فضای رقابتی و کیفیتی سالم به وجود می‌آورد

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران گفت: برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین المللی در حوزه های مختلف موجب ظهور توانمندی های صنعتگران در سال رونق تولید خواهد شد و یک فضای رقابتی و کیفیتی سالم میان صنعتگران داخلی و هیئت های تجاری خارجی به وجود خواهد آمد.

بهمن حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ظرفیت های اقتصادی و صنعتی استان اصفهان، اظهار کرد: نمایشگاه، اولین گام برای توسعه صادرات و عرضه توانمندی فعالان اقتصادی، صنعتگران و تولیدکنندگان فعال در زنجیره فروش است.

وی افزود: بی شک اگر بخواهیم به رشد در حوزه صادرات برسیم باید حضور در نمایشگاه های داخلی و خارجی را در اولویت خود قرار دهیم.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور خاطر نشان کرد: نمایشگاه بین المللی استان اصفهان نیز یکی از ۳۲ سایت معتبر کشور در عرصه برگزاری نمایشگاه های شاخص داخلی و بین المللی است و قدمت دیرینه ای دارد.

حسین زاده با اشاره به توانمندی های استان اصفهان در بخش صنعت و معدن، اضافه کرد: این استان یکی از قطب های صنعت ساختمان کشور محسوب می شود و بی شک برگزاری نمایشگاه های مختلف در حوزه ساختمان و صنایع وابسته در عرضه توانمندی های صنعتگران و تولیدکنندگان صنایع ساختمانی استان اصفهان تاثیر گذار است.

وی ادامه داد: بیش از ۳۰۰ صنعت مختلف کشورمان، ارتباط مستقیم و غیر مستقیم اقتصادی با صنعت ساختمان دارد و بی شک رونق صنعت ساختمان ایران منجر به افزایش میزان اشتغالزایی به عنوان یک دغدغه اصلی حاکمیت می شود.

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی کشور تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه های داخلی و بین المللی در حوزه های مختلف موجب ظهور توانمندی های صنعتگران در سال رونق تولید خواهد شد و یک فضای رقابتی و کیفیتی سالم میان صنعتگران داخلی و هیئت های تجاری خارجی به وجود خواهد آمد.

کد خبر 393014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.