در حوزه ترافیک وضعیت مطلوبی نداریم/تماس بیش از 12 هزار گلپایگانی با پلیس 110

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ برقرار و به عملیات منجر شده است همچنین در حوزه ترافیک وضعیت مطلوبی نداریم که در این زمینه نیازمند عزم ملی و فرهنگ سازی هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از شهرستان گلپایگان، سرهنگ علی سبحانی امروز(شنبه) در مراسم گرامیداشت هفته ناجا با اشاره به اینکه امسال هفته ناجا با شعار" پلیس هوشمند، امین مردم" اظهار کرد: یکی از راهکارهای پلیس موفق هوشمند سازی است.

وی با بیان اینکه امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با تلاش مستمر از خدشه دار شدن امنیت مردم جلوگیری به عمل خواهیم آورد، گفت: امسال بیش از ۱۲ هزار و ۸۰۰ تماس با فوریت‌های پلیس ۱۱۰ برقرار و به عملیات منجر شده است.

فرمانده انتظامی گلپایگان با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال سه هزار و پانصد پرونده قضایی در کلانتری‌های شهرستان تشکیل شده است، افزود: در شش ماهه امسال ۱۱ هزار و ۷۰۰ نفر به کلانتری‌های سطح شهرستان مراجعه داشتند.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: هر هفته دو طرح عملیاتی در قالب امنیت محله محور در سطح شهرستان اجرایی می‌شود، امسال ۶۴ طرح عملیاتی در قالب قرارگاه اقدام و عمل و طرح ظفر در راستای مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی، موادمخدر و کشف حجاب در سطح شهرستان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه امسال چهار هزار نفر برای دریافت گواهینامه و موتورسیکلت به حوزه راهنمایی و رانندگی مراجعه کردند، گفت: امسال در راستای فرهنگ ترافیک در مدارس و مساجد و اماکن عمومی یک هزار و ۵۰۰ نفر آموزش دیده‌اند، در حوزه ترافیک وضعیت مطلوبی نداریم که در این زمینه نیازمند عزم ملی و فرهنگ سازی است.

کد خبر 392142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.