نمی‌توان پایانه شرق را با این وضعیت به بهره برداری رساند

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران گفت: الزامات زیادی به جز بناهای موجود لازم است تا این پروژه به بهره برداری برسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد علیخانی پس از بازدید از پروژه پایانه شرق، با اشاره به اینکه این پروژه نیاز به بازنگری دارد، اظهار کرد: از معاونت عمرانی شهرداری تهران خواسته‌ایم مطالعات بیشتری را در خصوص این پروژه انجام دهد. پایانه جدید شرق دارای طرحی قدیمی بوده و چنین طرح‌هایی در دنیا منسوخ شده است.

وی افزود: این پروژه می‌تواند به صورت مشارکت شهرداری با بخش خصوصی تکمیل شود. اما به دلیل مشکلاتی که با پیمانکار قبلی به وجود آمده تا اختلافات برطرف نشود، از لحاظ قانونی نیز شهرداری نمی تواند کار جدیدی در این پروژه انجام دهد

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با بیان اینکه الزامات زیادی به جز بناهای موجود لازم است تا این پروژه به بهره برداری برسد، تصریح کرد: قرار بود برای پایانه جدید شرق، ایستگاه مترو و امکان دسترسی به اتوبوس و تاکسی وجود داشته باشد که این موضوع تاکنون لحاظ نشده است؛ همین نوضوع باعث شده مسافران برای خروج از پایانه و رفتن به داخل شهر با مشکل روبه‌رو شوند.

وی ادامه داد: وقتی ترمینال قبلی خدمات بهتری از این مکان به مسافران ارائه می‌دهد لزومی به بهره‌برداری از این پروژه‌ با این حجم از مشکل و انتقال پایانه شرق به مکان حدید وجود ندارد.

کد خبر 391783

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.