بیان روایت هایی از رکیب خانه در برنامه "اصفهان گرد"

سومین برنامه اصفهان گرد با موضوع "چگونه در هزار توی پر رمز و راز یک شهر سفر کنیم؟"در موزه هنرهای تزیینی برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، اصفهان سومین شهر پهناور و پرجمعیت ایران پس از تهران و مشهد است.این شهر بناهای تاریخی متعددی دارد که تعدادی از آن ها به عنوان میراث تاریخی در یونسکو ثبت شده است لذا با توجه به اینکه اصفهان سرشار از آثار هنری و تاریخی بوده در این زمینه تورها و کارگاه های متعدد و مختلفی برای دیدن و شناختن آن برگزار می شود.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در رابطه با برگزاری ویژه برنامه "اصفهان گرد" اظهار کرد: این برنامه با هدف آموزش فرهنگ گردشگری به مردم برنامه ریزی شده و ۱۰۱ راه برای کشف اصفهان را نشان می‌دهد.

علیرضا مساح ادامه داد: برنامه سوم اصفهان گرد با موضوع "چگونه در هزار توی پر رمز و راز یک شهر سفر کنیم؟"، روز پنجشنبه ۲۸ شهریور از ساعت ۱۸ تا ۲۰ در موزه هنرهای تزیینی برگزار می شود.

وی افزود: حضور برای علاقه مندان در این برنامه آزاد و رایگان است که شهروندان برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند به سایت  evand.com مراجعه کنند.

رییس اداره گردشگری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان با بیان اینکه محل برگزاری این نشست در محدوده دولتخانه صفوی و پشت میدان امام قرار دارد، گفت: در این برنامه روایت های غیر رسمی از  رکیب خانه که زمانی محل نگهداری ابزارآلات سوارکاری بوده، بیان می شود.

وی خاطرنشان کرد: سحر طوسی بلاگر حرفه ای با حضور در این نشست از تجربیات خودش در سفرها با  مخاطبان برنامه صحبت خواهد کرد.

کد خبر 389929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.