آموزش مهارت‌های شهروندی به بیش از ۱۰ هزار راننده

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از برگزاری سلسه کارگاه‌های آموزشی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد خبر داد.

به گزارش ایمنا، عباس ملازینلی با اشاره به برگزاری سلسه کارگاه‌های آموزشی ویژه رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی شهر یزد، اظهار کرد: این کارگاه‌ها با حضور رانندگان سرویس‌های مدارس و ناوگان مینی‌بوس به همت واحد آموزش شهروندی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و با همکاری سازمان حمل و نقل بار و مسافر و همچنین دانشگاه علمی کاربردی شهرداری در حال برگزاری است.

ملازینلی افزود: در این دوره آموزشی بیش از ۱۰ مهارت ویژه شامل کنترل خشم، اخلاق حرفه‌ای، قوانین راهنمایی و رانندگی، آداب مشتری‌مداری و تکریم ارباب رجوع، آشنایی با شیوه‌نامه انضباطی، آموزش کمک‌های اولیه و اطفاء حریق، مسائل فنی، تعمیر و نگهداری خودرو، قانون کار و امور بیمه، آموزش آمادگی در برابر حوادث غیرمترقبه و آموزش رانندگی ترافیک برای بیش از ۱۰ هزار راننده ارائه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم با آغاز سال تحصیلی، شاهد بهبود وضعیت حمل و نقل عمومی شهر و رضایت مضاعف شهروندان در استفاده از حمل و نقل عمومی به ویژه سرویس مدارس باشیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به اینکه حضور در این کارگاه آموزشی رایگان است، اظهار کرد: حضور در این کارگاه آموزشی برای عموم نیز آزاد است و شرکت‌کنندگان پس از اتمام دوره، گواهی دریافت خواهند کرد.

کد خبر 388330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.